…even een vraagje aan de flesvoeding gevers onder ons:
Wij doen de afgemeten aantal schepjes voeding in zo’n stapeltoren van cupjes (hoop dat t duidelijk is…), nu las ik ergens op een andere :shock: site dat iemand ze elke dag een keer uitkookt of om de dag…,
doen jullie dat ook? (degene die ze dus gebruikt)
Wij dus niet, wij wassen ze in een heet sopje af, drogen ze goed af en vullen ze weer voor 5 voedingen.
Maar goed uiteraard wil je te beste doen voor je kind, dus de vraag is is dat nodig om ze uit te koken? :think:
Groetjes van Mij
nee volgens mij is het niet nodig hoor, om die containertjes uit te koken… Als je gewoon zorgt dat ze goed schoon en droog zijn is het toch prima??
Volgens mij ook niet hoor!. Ik heb het nog niet gedaan. Ik spoel ze inderdaad regelmatig af in een warm sopje en droog het gewoon af met keukenpapier.
Dan kun je op een gegeven moment wel alles gaan uitkoken. Krijg je er nog een dagtaak aan. :lol:
groetjes, Debbie
is niet nodig hoor. goed sopje of vaatwasser is genoeg.
kook je speelgoed uit? gaat toch ook continu in de mond en slingert rond in de box.
nee hoor gewoon in de vaatwasser…of gewoon met een sopje…
als het maar goed droog is voor je het weer vult.
hoi
ik was ze ook altijd af in een sopje of in de vaatwasser.
En de meeste zijn niet eens bestendigt tegen uitkoken.
Mijn vriend had onze difrax in de magnetronsterilisator gedaan nouw de deksel paste niet meer en brak zo in 2en.
Heb nu een ander gelukkig
Ik dacht ook dat het niet nodig zou zijn, maar was benieuwd wat jullie er van vonden…thnx
Groetjes van Mij