Hallo,
Ik gooi 'm dr ook maar even in als nieuw topic, maar…
Gister de TP gehad en nu de natuur zijn gang laten gaan.
Maar ik zou de natuur ook wel ff willen helpen.
Nu hoor ik verhalen dat omega-3 en Tarwekiemcapsules bevorderend zouden werken op de innesteling.
Iemand hier een mening over en evt. andere tips?
Ik weet ook wel dat ik het niet zelf in de hand heb, maar ik wil de condities zo optimaal mogelijk maken, en was benieuwd hoe jullie hier tegenover staan.
Las zelfs iets over kinderasperines slikken? :o
Groetjes
Pebble
Geen idee, maar ben nu wel erg benieuwd! Iemand?
Heeey Pebble:
Ikzelf heb een boek van Zita West = VRUCHTBAARHEID & ZWANGER WORDEN. Hier staan zooooooveel tips in wat je kunt doen voor / tijdens en na een behandeling… Ik vindt het best interresant maar heb ook zoiets van zou het helpen!!!
Er staat bijvoorbeeld in dat je Zinktabletten kunt slikken, dit bevordert de celgroei en wondherstel na een ingreep en is onmisbaar voor de hormoonproductie en innesteling.
Of acupunctuur: Uit onderzoek blijkt dat wekelijks acupunctuur kan helpen het baarmoederslijmvlies op te bouwen, follikels zich te laten ontwikkelen en na de terugplaatsing de innesteling en instandhouding van de zwangerschap te bevorderen… ( heel verhaal)
Zelf heb ik ook zoiets van tja zal het allemaal wel helpen, maar heb wel zoiets van baat het niet , dan schaadt het niet. Meeste tabletten / voedingssupplementen zijn homeopatisch , denk dus nie dat er veel mis kan gaan
Groetjes Suus (ps had het ook al bij IVF/ICSI toppic geschreven :o )
Heb nu dus de viscapsules Omega 3. Uitsluitend 3, want 6 en 9 schijnen weer niet goed te zijn.
Extra vitamine E, tipje van Rhiannon, kan allemaal geen kwaad, maar zorgt voor goede doorbloeding en celstructuur.
Wat ik van de apothekerette hoorde.
Maar ja, ik denk dat toch dat onze emmies zelf bepalen wat er gebeurd.
Idd
Groetjes Suus
he pebble
ik dacht me te herinneren dat jij ook met acupuncture bezig was voor punctie? ben je daar niet mee doorgegaan? dat schijnt inderdaad te helpen, dus doorzetten na tp.
wat verder hier wordt aangeraden: geen sex/orgasme, sport, stress, koffie, zwemmen/in bad gaan (douchen mag wel ), alcohol en zoveel mogelijk plat liggen!
Ja, acapunctuur. Ben zo druk geweest…
Denk dat ik hem zo maar ff bel, ja. Wel slim plannetje.