bevestigen dagritmekaartjes

We gebruiken hier thuis dagritmekaartjes.

En om ze op ons magneetbord te kunnen bevestigen gebruikte ik het magneet-plakband van de Hema.

Maar…ik word er gek van…Het plakband is niet sterk genoeg en continu hoor ik de kaartjes van het bord vallen :wall:

Hebben jullie een andere suggestie?

Waar kan ik zo iets dergelijks kopen?

Je zou ook in de bouwmarkt een stuk klittenband kunnen halen. Dat laat zeker niet zo snel los.

Ik heb altijd met magneetjes dat ze na verloop van tijd wat minder worden.

Wij moeten hier waarschijnlijk ook aan dagritme kaarten beginnen ivm onze zoon en ik zat dus met hetzelfde dilemma, maar dit bedacht ik me toevallig van de week ineens. :slight_smile:

Ik heb nog een stuk liggen, dus dat scheelt. Nu nog de kaarten.

Welke gebruik jij als ik vragen mag?

Klittenband hebben ze ook bij de Zeeman.

Kun je het niet met “gewone” magneetjes vastmaken?

Ik heb een soort metalen touw van Kitch & Kitchen geloof ik met allemaal magneetjes eraan. Dat hangt horizontaal om tekeningen ed aan te bevestigen. Dat zou ook met die kaartjes kunnen.

We hebben ze van Frokkie en Lola. :smiley:

Zoals te zien is op de foto, zouden we ze graag bevestigen, maar dit valt

dus telkens snel naar beneden. Zo jammer.

De achterkant van de kaartjes zijn niet helemaal glad (licht reliëf) waardoor het tape niet blijft zitten aan het kaartje. Het tape blijft wel aan het magneetbord hangen.

En als je ze aan de achterkant verft met magneetverf? Of is dat dan de verkeerde magnetische pool?

@cees77 wrote:

En als je ze aan de achterkant verft met magneetverf? Of is dat dan de verkeerde magnetische pool?

Ik vind het een heel leuk idee om te gaan proberen! :smiley:

Of met een druppeltje secondelijm.

Wat een leuk bord trouwens.

Of je doet er van die stukjes buddies achter.

Dat blijft geheid plakken.