Bevallingsbad

Vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.

En hebben jullie een speciaal bevallingsbad gekocht, zoja ben ik benieuwd tot hoeveel graden je dat verwarmingspomp kunt instellen.

En is er niet toevallig iemand die dat bad heeft gekocht en zelf wil verhuren ?

Of is er iemand die gewoon een normaal opblaasbad heeft gekocht, wat vond je hier van ?

Echt helemaal niemand ?

Je hebt pb

@Linda Laene-Maes wrote:

Je hebt pb

Jij ook :wink:

Ik heb een opblaasbare mama bad gekocht. Helaas nooit in bevallen :frowning:

Dus ervaring ermee, behalve gewoon in badderen kan ik je niet geven. En gewoon er lekker in liggen, zelfs met zijn tweetjes, paste prima :thumbup: (Rinse rechtop, ikzelf kan bijna languit liggen :thumbup: ) En steunen aan de binnen zijkant om weer overeind te komen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wij hebben een heeeeel breed bad dus daar ga ik wss weer in bevallen

wij slapen op de zolder en naar boven nadat je bevallen bent is niet grappig :?

met een knip en een navelstreng die tussen je benen hangt :lol:

Opblaasbare mamabad ook even naar gekeken, maar vind die toch net wat te klein.

Ik denk dat ik ga voor opblaasbare koopbad van Oerbron, kunnen we later weer in de tuin zetten als zwembad voor de kindjes totdat ze wat ouder zijn.

Bianca: wij hebben ook best een breed bad, maar om daar verschillende houdingen in aan te nemen zie ik niet zo gebeuren. Wil echt kunnen drijven in het water etc.

En wij gaan een 1 pers bed beneden zetten, dus mocht ik uit het water moeten ofzo dat ik snel in een bed kan liggen.

En vind het wel lekker om de 1ste 2 weken dat bed beneden te laten staan :smiley:

Ik ben van ons meisje bevallen in bad. ZALIG!!!

Was wel in het ziekenhuis, dus ik kan je niet helpen aan welk bad goed is voor thuis.

Maar in bad bevallen is heel leuk zowel voor mama (al blijft het verdomd veel pijn doen :roll: , ik merkte geen verschil in pijn met de bevalling van mijn zoontje en dat was niet in bad) als leuk voor babytje. Het word zo rustig geboren. Drijft eventjes in het water en dan mag je babytje er zelf uithalen. Begint dan even rustig te wenen.

Naar het schijnt heb je een rustigere baby als je in bad bevalt doordat de schrik met de grote wereld minder erg is. Allé ja, als je begrijpt wat ik bedoel hé. :wink:

Ik had wel veel steun nodig tijdens het persen omdat ik steeds weggleed. Kon mezelf nergens vasthouden omdat ik mijn benen vasthield en moest dus heel goed vastgehouden worden door mijn man, maar dat lukte prima.