bevalling overdoen!

ik heb in oktober een geplande ks gehad van J.ulia. de ruggenprik werkte niet, ik moest dus onverwacht onder narcose en heb haar dus niet geboren zien worden.



vandaag ben ik bij mn therapeute geweest ( of ik weet niet hoe ik haar moet noemen, is meer via de alternatieve weg)

ik vertelde dat ik er heel veel moeite mee had dat het zo gelopen is.



zij zei dat ik door in mijn onderbewuste te kijken ik de bevalling nog over kon doen en wel juul geboren kon zien worden.

ik wilde dat niet geloven, maar nieuwsgierig als ik ben, wilde ik het wel aangaan.



en werkelijk waar ik heb het gewoon allemaal nog een keer mogen meemaken en de beelden waren zo duidelijk dat het net was alsof ik weer op de ok lag. zelfs de gezichten van iedereen zag ik weer voor me.

ook voelde ik pijn in mn buik bij het litteken op het moment dat ik bij de gedachte was dat de bevalling ging beginnen. echt heel apart, moeilijk uit te leggen.

maar wat ben ik mijn therapeute dankbaar dat ze dit samen met mij heeft willen doen.

het was erg emotioneel allemaal.

Klinkt goed :thumbup:

geen idee



ik moest gaan liggen op de bank en moest het moment wat ik het ergste vond van de bevalling voor me nemen als een foto.

vanaf daar begon zij te praten en moest ik hardop benoemen wat ik zag.

ook moest ik mijn gevoel benoemen.

en daarna ging het als het ware vanzelf,



het was gewoon heel erg onwerkelijk, maar ja ik was er zelf bij.

Bijzonder en wat fijn dat dit je zo geholpen heeft!

Wow, bijzonder!

En goed en fijn! :thumbup:

Wow, dat klinkt mooi…

Mijn oudste is met spoed ks geboren en ik was ook volledig onder narcose.

Ik heb er jaren moeite mee gehad. Wou dat ik van zoiets had geweten…

ja ik heb toen dat krantenartikel van jou gelezen.



ik heb bij mijn eerste 2 ook een spoed ks gekregen na 20 uur weeen,

dit was weliswaar wel met een ruggenprik, maar ik was zo uitgeput toen dat alles langs me heen is gegaan,



nu had ik de kans om het wel bewust mee te maken en dat is me weer afgenomen, daar heb ik erg veel moeite mee, aangezien het de laatste keer is

vindt dat echt enorm bijzonder !

:hug:

Inderdaad erg mooi en bijzonder, en heel fijn voor jou :thumbup: :hug:

Wauw… wat bijzonder… :thumbup:



Jouw verhaal lijkt veel op de mijne…

Bij de eerste ingeleid, na 20u een spoedks. Bij de 2e een geplande ks, maar omdat ik te veel pijn voelde -ruggenprik niet goed gezet?- ook onder volledige narcose :frowning:

Zou dat ook wel willen eigenlijk… :shifty:

Bij wat voor therapeut ben je?

Wauw wat bijzonder! En heel fijn voor je dat je het toch nog hebt mogen beleven.

Ik zocht de respect knop (hoezo hyves verslaafd???)



Maar bij deze: RESPECT!

Goed dat je het op deze manier toch hebt kunnen beleven en verwerken!

Wauw wat bijzonder!



Misschien ook wel iets voor mij, ook een spoedkeizersnede gehad bij Nout omdat ik Hellp had… Heb er toch iets meer last van allemaal dan dat ik gedacht had… Ik hou dit in het achterhoofd, misschien kan het mij straks ook helpen!

@ jet en marieke: ik zal eens vragen hoe dit heet.



en marieke je hebt pb

wel heel speciaal :slight_smile:

Wat fijn voor je!

Mag ik vragen hoe je dat doet… in je onderbewuste kijken?

Bijzonder! Maar vooral fijn dat je nu iets negatiefs positief af kan sluiten…