Beurs

Hey dames!



Zoals jullie zien ben ik nu ruim 28 weken en de kleine is sinds kort van stuit naar gewone ligging gegaan.



Sinds die tijd, heeft de kleine er een houtje van om zijn/haar ruggetje te willen strekken en zich klem te zetten tussen mijn ribben en heupbot/schaambeen (AUW!).



Kan ik hier nog iets tegen doen, of is het uitzitten de komende +/- 12 weken…???



X Do

Heel erg herkenbaar… maar ik ging maar beetje terug duwen zeg maar… alleen van onder lukte dat niet :wink:

Ik heb al een week of 15 een compleet beurs schaambotje… :cry: Auw!! Ik probeer die kleine af en toe een beetje omhoog te porren, maar het is meer een kwestie van uitzitten ben ik bang.

:clap: Ja ik ook hoor, het begon allemaal met pijn in me stuitje al heel vroeg in mijn zwangerschap, en ik loop nu met ongelovelijk zere pijnlijke bekkenproblemen!!!En het word elke dag steeds erger… heb nu pijnlijke steken naar ondere toe, naar me vagina dus…ik weet niet of het de indaling is maar jaa daar kom ik donderdag wel achter…dan moet ik naar de verloskundige… Maar ja wat mij ook genoeg word gezegd is dat ik veel goed moet rusten…jammer alleen dat ik koppig ben en door ga tot het uiterste… hopelijk doen jullie rustig aan, want je hebt jezelf er alleen maar mee… want na even rusten is de pijn en het beurse gevoel ineens weg… :lol: maar jaa sterkte he dames!!! groetjes :vlinder: :slight_smile:

Oh auuuuuuuuuuu ik weet het nog goed heb het bij beide zwangerschappen gehad, de tweede keer zelfs erger dan de vorige keer. Gelukkig was het bij mij gelijk over toen ze eruit waren.

@marielle wrote:

Gelukkig was het bij mij gelijk over toen ze eruit waren.




:dance: Goed vooruitziiiiiiicht!!! :dance: