Hallo allemaal, ik ben Helen, ik noem me Betty omdat de naam Helen al in gebruik was en ik hou van Betty Boop dus vandaar…
Ik ben 37 jaar en zwanger van mijn vierde kindje.
Mijn andere drie kinderen zijn nu 11, 9 en 6 jaar.
Ik ben rond 18 juli uitgerekend dus nu 11 weken.
Heb bijna een jaar op het Stoppen met roken forum gezeten, ben 2 januari a.s. een jaar gestopt.
Ben benieuwd wat dit forum voor mij zal brengen en wat ik eventueel voor een ander kan betekenen.
Groetjes!!
welkom en veel plezier
gefeliciteerd met je zwangerschap
liefs nicole
welkom hier en veel plezier
En wat goed dat je gestopt bent met roken, moeilijk he?
Groetjes Yvette
Hoi Nicole, bedankt voor je welkom en sorry voor net op de chat, er ging iets fout en ik was weg zonder gedag te zeggen!
Ja Yvette, het was niet makkelijk maar ik ben zooooo blij dat ik er nu bijna een jaar vanaf ben! Heb jij ook gerookt?
eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik nog steeds rook ik kan het niet laten en enerzijds wil ik het wel en anderzijds wil ik het niet.
Ik doe niet zoals een heleboel doen als goed voornemen stoppen want dat heb ik al meer maals geprobeert en dat werkt niet voor mij. Er zit wel weer een stop poging aan te komen ik moet alleen nog even de moed verzamelen om NEE tegen dat stomme ding te zeggen. (als ik het nou toch niet zo verekte lekker vond)
waarom kijk je niet eens op http://www.ikstop.nl, dat is een hele goeie site waar je een hoop steun kunt krijgen. Ik ben destijds met pleisters gestopt en dat heeft me heel erg geholpen. (Ik was trouwens op de dag zelf totaal niet gemotiveerd en wilde het alweer uitstellen). Ik rookte een pakje per dag, van smorgens vroeg tot savonds laat en had grote angst om te stoppen, veel om me heen zagen mij niet echt als een gestopte roker, er zei ooit iemand; Helen heeft 1 hobby en dat is roken!. Maar ik ben inmiddels zooooo blij dat ik van die troep afben! En vooral voor mijn kinderen en eindelijk een zwangerschap zonder te roken. (Bij de vorige drie kon ik niet stoppen tot mijn grote schaamte).
hoi welkom en veel plezier hier
Welkom en veel forumplezier.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
welkom en veel forum plezier.
welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap!
welkom en veel forum plezier
bedankt voor al jullie welkomst berichtjes!
Woensdag gaan we voor de 2e keer naar de verloskundige, dan kunnen we het hartje horen kloppen, de kinderen nemen we gezellig mee.
8 januari krijgen we de nekplooi meting, vind het leuk om die echo te krijgen maar vind het ook wel een beetje eng.
Betty, welkom hier op het forum. Heb je al bij de juli mama’s gekeken?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
gefeliciteerd met je zwangerschap, gezellig 4 kinderen dalijk!
veel plezier op het forum!
@Zonneschijn wrote:
Betty, welkom hier op het forum. Heb je al bij de juli mama’s gekeken?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hoi evelien, bedankt voor je tip maar… Ik kan het niet vinden! Van nature blond zeg maar.
:oops: (Maar dit forum is ook wel heel erg groot vind ik…) Kan jij me vertellen waar ik de as moeders van juli kan vinden?
Groetjes
Helen
Hoi,
Welkom hier en veel forumplezier. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
welkom en ik hoop dat de kleine ook komt op de uitgerekende dag want dan ben ook ik jarig!!!
Welkom hier, en wat goed dat je bent gestopt :thumbup: Ik ben nu ook iets meer dan een jaar gestopt :dance:
Veel plezier hier, en wat leuk dat er bij jullie nog een kindje komt, gefeliciteerd! Ik was zelf 7 toen ik nog een zusje kreeg en heb het altijd heel leuk gevonden dat ik dat zo bewust heb meegemaakt :inlove:
@Kes wrote:
Welkom hier, en wat goed dat je bent gestopt :thumbup: Ik ben nu ook iets meer dan een jaar gestopt :dance:
Veel plezier hier, en wat leuk dat er bij jullie nog een kindje komt, gefeliciteerd! Ik was zelf 7 toen ik nog een zusje kreeg en heb het altijd heel leuk gevonden dat ik dat zo bewust heb meegemaakt :inlove:
He wat leuk! Mijn dochter van 8 en zoontje van 6 vinden het ook heel leuk, mijn oudste van bijna 12 zegt nog steeds van niet. Ze wil ook niet de foto en video van de echo zien. Tis ook natuurlijk wel stom als je pubert en je moeder is zwanger…