betrouwbaarheid test na openmaken

Hoi meiden,

Even een vraagje…

Ik heb vanmorgen een test gedaan (eigen huismerk) en in 1e instantie leek deze negatief, na bijna 1 minuutje ofzo. Ik weet het ik heb geen geduld :shifty: Dus zo gek als ik ben, maak ik de test open om het staafje nader te kunnen bekijken (tegen het licht gehouden) :oops: :oops:

Het leek er op dat ik iets meer zag, maar had me er bij neergelegd dat ie negatief was. Ik zet de test weer netjes in elkaar. Hij ging trouwens heel makkelijk open en dicht…

Na een minuut of 10 wordt ik toch weer nieuwsgieirg en kijk nog eens een keer (nadat ik de test van teleurstelling in mijn laatje gestopt had :wink:

En wat zie ik…

Een heel licht roze streepje :slight_smile: Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD, dus als ik zwanger ben, kan het inderdaad nog maar een lichtroze streep zijn. Maar is die test eigenlijk nog wel betrouwbaar nu? Aangezien hij dus (na gebruik) open is geweest…

Welke test is trouwens heel gevoelig, want dan kan ik misschien beter toch nog maar een nieuwe halen…Of gewoon nog een weekje wachten tot ik bloed moet laten prikken…

Neh,…dat red ik niet :shifty: :wink:

hieronder een foto van de test. Zien jullie het 2e streepje ook? of ben ik bezig met wishfull thinking :think:

Liefs Heidi :-*

Ik zie inderdaad 2e streepje.

Maar ik zou toch nieuwe test tegenaan werpen.

Desnoods die digitale die alleen aangeeft zwanger of niet zwanger.

Mijn duimen draaien voor nog een positieve test!!! :inlove:

Kan het alleen maar met Woezel eens zijn…gooi er een digi tegenaan. Zitten er 3 in…dus morgenvroeg 1, dan overmorgen 1 en de ochtend daarna weer 1… :angel:

*zie overigens wel iets roze in het tweede vakje… :dance: *

jha ik zie ook een roze streepje :inlove:

oh meid

Mijn mannetje en Ik zien allebei een 2e streepje

zou idd een digi halen van Clear Blue…die zijn erg gevoelig

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Maar volgens mij… Is t hellemaal raak…:inlove:

oh hoop het zo voor jullie !!!

liefs Hann

Ik zie het ook :dance: :dance: :dance:

Maar inderdaad net wat de andere meiden al zeiden: gewoon een digi halen van clear blue! Dat heb ik nl ook gedaan, ook 4 dagen voor de OD.

Dusssssss…maandag meteen halen en testen! Als daar zwanger op komt, ben je zwanger!

Oohhhhhh, wat spannuuuund :shifty: :shifty: :shifty:

Liefs,

Moon

Thanx meiden :-*

Ik ben blij dat ik geen spoken zie… eh, in dit geval (niet bestaande) licht roze streepjes :wink:

Een geluk: hier zijn de winkels op zondag altijd open!!! Dus ik ga zometeen als Thijs op bed ligt inkopen doen…

Ik weet alleen niet of ik dan ook weer durf te testen :shifty:

Owww wat spannend zeg, ik zie ook een lichtroze streepje hoor! :pray: :-*

Idd een digi van Cb, heb je er inmiddels 1 gekocht???

Yep, heb er een gekocht en uitgeprobeerd

:x Doet dat ding het niet :x

Ik krijg een foutmelding (zie foto)

En het betekent het volgende:

Wat betekent dit?

Er is een fout opgetreden tijdens de test. Er is misschien te veel of te weinig urine gebruikt of je hebt de patroon te snel verwijderd. Dit symbool wordt gedurende 30 minuten weergegeven. Je moet de test opnieuw uitvoeren. Als er nog ongebruikte patronen in de verpakking zitten, gebruik je een van deze patronen en volg zorgvuldig de instructies.

Maar als ik de test eruit haal zie ik 2 hele duidelijke blauwe strepen!!!

maar ja, ofdat nu komt omdat de test fout gegaan is? Heb ik weer.

Het 2e streepje kleurt toch alleen blauw als er HCG in je urine zit? En toch niet omdat je teveel/te weinig urine hebt gebruikt?

En nu heb ik natuurlijk een lege blaas en had het potje met urine alweer weggegooit :doh:

Morgenvroeg maar een testje doen…

Liefs Heidi :-*

1 ding, bij de digitale cb mag je NIET naar de 2 blauwe streepjes kijken! dit zegt echt helemaal niks. staat ook in de handleiding.

wat ik nog weet is dat je dat losse dingetje in het apparaatje moet doen, daarna in je plas, dop er weer op en afwachten maar. spannend hoor!!! duim voor je!!

wat ik nog weet is dat je dat losse dingetje in het apparaatje moet doen, daarna in je plas, dop er weer op en afwachten maar.

Zo heb ik het ook precies gedaan :think:

1 ding, bij de digitale cb mag je NIET naar de 2 blauwe streepjes kijken! dit zegt echt helemaal niks. staat ook in de handleiding.

Hmmmm, waarom eigenlijk niet. Dat 2e streepje wordt toch pas blauw als er HCG in je urine zit? Of werkt het niet zo??

Ik ga maar weer sparen voor een plasje :wink:

@Amy82 wrote:

Is dat zo...
Heb geregelmatig die testen gebruikt...

En wel eens gehad dat ie een foutmelding gaf..teststaaf eruit getrokken en zoals ook bij Heidi 2 dikke strepen...
en daarna meerdere testen ook gehad en toch echt nu een beginnend buikje...

Maar goed Heidi je houdt het wel spannend..kom op meid een paar koppen thee...kraam laten lopen....
en Opnieuw een test !!! hahahahahahah

Neeh gekheid volgens mij ben je gewoon:....Hartstikke Zwanger :dance:

liefs Hann

jaah werkt wel zo hoor meid

Ben je niet zwanger…dan krijg je duidelijk in beeld Niet zwanger

en geen 2 streepjes…

maar 1 alleen de controlle streep

Heb ook wel eens gehad bij Sem stond er niet zwanger en wel 2 streepjes

had ik gewoon te vroeg getest…maar Sem is toch echt er gekomen…

Ik zit al aan de thee :wink:

Alhoewel dat ook niet echt goed is natuurlijk, aangezien je urine dan nog meer verdund…

ehm je mag echt niet naar die streepjes kijken!!!

daar is laatst ook een topic over geweest.

Wanneer ga je weer testen??

Huh,als je een digi CB hebt, moet daar gewoon verschijnen als je zwanger bent:

ZWANGER

Ben je niet zwanger: dan staat er duidelijk NIET ZWANGER!

Dus niets streepjes…maar echt tekstvermelding.

Of je moet een andere digi CB hebben :think:

Liefs,

Moon

meiden:

net weer getest:

ZWANGER!!! :dance:

:-*

gefeliciteerd meid!!!1 :dance:

YEAHHHHHHHHHHH, Heidi meid!

VAN HARTE GEFELICITEERD!

Nu genieten he!

Liefs,