Hallo!!
Sinds 2e paasdag vorig jaar ( 9 april 2007) zit ik hier al op het forum… en al die tijd heb ik me nooit voorgesteld :naughty:
Nu wordt het eens tijd…
Ik ben Inge, vorig jaar april hadden mijn vriend en ik een pos test in handen! Wat een wonderlijk iets!!!
SUper zwangerschap gehad, echt geen klachten en 17 december is thuis onze dochter Tara geboren. Wat een onwijs geluk!!!
Ons meisje is een heerlijk eigenwijs en nieuwschierig typje, die houdt van babbelen tegen alles en iedereen!
Ze is stapeldol op haar neefje Mischa (van marijke 79) en samen hebben ze de grootste lol!
Verder over mij, ik ben 27, werk als juridisch consulent (na eerst vk geweest te zijn), woon samen met mijn vriend in een heerlijk huis samen met onze 2 poezen. Verder woont de laptop savonds vaak op mijn schoot…
Ik sluit af, met een foto van Tara!
Welkom he! :mrgreen:
welkom
welkom en een mooie dochter heb je :mrgreen:
Welkom Ingel
Tara is :inlove:
hey joh van harte welkom meis!! :mrgreen:
gr loessie
hey! :mrgreen:
Welkom! :mrgreen:
welkom dan maar
:mrgreen:
welkom wat is Tara een mooi meisje. :inlove:
Hoi Hoi Welkom hier!!
@Jolanda24 wrote:
welkom wat is Tara een mooi meisje. :inlove:
Lieffff :inlove: Vinden wij natuurlijk ook… maar dat vindt (gelukkig) elke moeder!!!
whahahaha
verveelde je je ofzo dat je dacht laat ik me na 1.5 nog eens voorstellen…
volgens mij heb ik dat hier ook nog nooit gedaan :mrgreen:
@marijke79 wrote:
whahahaha
verveelde je je ofzo dat je dacht laat ik me na 1.5 nog eens voorstellen…
volgens mij heb ik dat hier ook nog nooit gedaan :mrgreen:
was tijdens al dat voetbal (niet tijdens nl) eens aan het surfen en dacht toen… o … kan ik ook wel eens doen na anderhalf jaar hahahaha
trouwens… stel je eens beleefd voor dan… ben je niet opgevoed of zo hahaha
muts
Nou, een officieel welkom dan maar! :mrgreen:
Je dochter is :inlove:
Nou ter aanvulling…
MIJN LENN is verloofd met TARA :inlove: :inlove: :inlove: Dus dan weten jullie dat even :lol: :lol:
@Affie wrote:
Nou ter aanvulling…
MIJN LENN is verloofd met TARA :inlove: :inlove: :inlove: Dus dan weten jullie dat even :lol: :lol:
Daar weet MIJN MISCHA (grote stoere neef) helemaal niets van!!
Ja… Tara is verloofd hahaha… eerste ontmoeting vindt binnenkort plaats… en das wel waar… Lenn moet ff gekeurd worden door Mischa… maar dat komt helemaal goed!
:roll: :naughty: