beter laat dan nooit

Daan wordt binnenkort gedoopt… en nu ben ik in allerijl op zoek naar voorbeelden van doopboekjes. Het gaat nogal op korte termijn gebeuren omdat ik eigenlijk al vind dat ie te oud is, maar het gewoonweg niet eerder ging. (persoonlijke omstandigheden). Heel eerlijk gezegd weet ik niet meer precies hoe het bij Lucas ging, ik weet wel dat we toen met 4 gezinnen tegelijk aan de beurt waren… nu zal daan alleen gedoopt worden, ook in een andere parochie.



pfff komt eigenlijk wel weer een hoop bij jkijken, maar wil het wel netjes afronden zeg maar… dus daar hoort toch zeker wel een mooi doopboekje bij…



dus… wie kan me een beetje op weg helpen???

Merlijn wordt over een maand gedoopt en wij krijgen van te voren wat gesprekken bij de kerk en dan krijgen we voorbeeld doopboekjes mee en een map met verhalen, liedjes,lezingen, gebeden enz en uit die dingen zoek je degene die je het leukste vind.

Hebben ze dit bij de parochie waar Daan gedoopt wordt niet?

dat hebben ze wel… maar dan moet je perse naar de doopvoorbereidingsavond komen, en aangezien ik 's avonds niet zo heel dik in de oppas zit, heb ik die voorbij moeten laten gaan. De diaken stuurt nu wel een online doopboekje maar ik zou graag inderdaad wat meer insteek willen hebben…(en alvast beginnen en ik weet niet wanneer de diaken mij dat bestand mailt enzo)

marieke ik heb benthe haar doopboekje zelf gemaakt



Ik zal even het voorbeeld inscannen laat ik later zien hier :-*

bij deze als je orrigineel formaat wil hebben … gil dan ff !! dan mail ik het ff door