betalen msnmessenger?

ik begrijp er echt even geen fluit meer van , ik wil net een nieuwe msn instaleren de oude doet het niet meer krijg ik ineens een scherm over een overeenkomst? van microsoft… daarin hebben ze het over betalingsvormen en dergelijke maar msn is toch gewoon gratis?



of word ik nou gek? :think:

die betalingsvormen gaat vooral over de emoticon-pakketten, en eventueel geloof ik telefoneren enzo… de gewone msn is gratis hoor…

msn is echt gratis hoor meid

ik durf nu gewoon niet op instaleren meer te klikken… :roll: ik laat mijn mannetje die overeenkomst eerst maar eens lezen want ik vertrouw het voor geen meter en mijn observeringsvermogen staat ook nog op ontzwangeren, dus daar ga ik maar niet op vertrouwen hahaha

ga anders ff naar de MSn startpagina meid… daar kanj e een andere versie downloaden misschien…



kijk daar eens rond

ik heb laatst nog d enieuwste gedownload… en dat kan echt gewoon hoor…

ik denk echt dat je en verkeerde te pakken heb …

ik heb ook een nieuwe msn … enne bij mij was hij ook gewoon voor niets :think:





betalen voor msn … :snooty: no way :snooty:

Laatst heb ik inderdaad ook iets gelezen over betalen, maar volgens mij had dat betrekking op het live-account of zoiets? Ik had geen zin om de overeenkomst goed te lezen, dus ik had maar afgezien van MSN. Maar ik kon me niet voorstellen dat je moet betalen voor MSN, voorheen ook nooit gedaan, dus alsnog geïnstalleerd.

MSN blijft gerust gratis hoor… geen hond die meer MSN zou gebruiken als het een betaald programma zou worden… maar Micros*ft is nou eenmaal gek op overeenkomsten… ik klik gewoon altijd op ‘accepteren’. Bovendien is het bij bijna elk softwarepakket gebruikelijk dat je bij installatie een overeenkomst ‘tekent’.

Niets gaan betalen, dan via google verder zoeken, dan heb je waarschijnlijk een verkeerde te pakken.

je moet anders ff op de msn homepage kijken want betalen moet je echt niet doen hoor …

als je hem via mastaline downloadt, gaat het zeker goed…(het bekende ervoor en com erachter)… daar staan ook meteen een hoop leuke en handige tooltjes voor je msn…



ik vond de nieuwste msn wel lastiger met installeren hoor…

het was inderdaad gewoon zo’n standaard overeenkomst pffff ik is nogal mutserig op het moment , dus ik vertrouw mezelf niet erg dus meiden bedankt! :thumbup: