Betaalbare leuke kinderkleding

We willen binnenkort gaan shoppen voor de kids voor het winterseizoen.

Waar kopen jullie betaalbare leuke kinderkleding?



Hier tot nu toe Hema, V&D, H&M. Om buiten te spelen of naar de creche in verleden ook wel eens Hans Textiel. Ook wel eens wat goedkopere longsleeves met print van Esprit. Hier en daar wat duurdere merken.



Ben wel eens toe aan iets anders!



Is de WE bijvoorbeeld leuk? Nog andere leuke tips?

tweedehands winkeltjes :thumbup: hier zitten, naast de kringloop winkels waar ik zelden iets leuks vind, 2 tweedehands (kinder)kleding zaakjes, en daar zit echt bijna elke keer dat ik er kom, wel wat écht leuks tussen, voor zo’n beetje niks.

vind de WE over het algemeen leuk.

Zag alleen wel dat de kleur voor komend winter eh geel is?!!? Dus wat ik er laatst zag hangen sprak me dan weer grotendeels niet aan helaas.



Maar hun vesten vinden onze heren erg fijn dragen en blijven ook goed.

Voor de oudste kopen we er nu meestal de spijkerbroeken. Hebben slimfit/ regular en ?? nou ja een bredere maat.

Ben erg blij met die slimfit, die zitten hem erg goed om zijn niet bestaande billen :wink: .

We en af en toe shoeby ( in de uitverkoop)

@mamaMarije wrote:

vind de WE over het algemeen leuk.

Zag alleen wel dat de kleur voor komend winter eh geel is?!!? Dus wat ik er laatst zag hangen sprak me dan weer grotendeels niet aan helaas.



ik weet nog wel een mooie bijpassende doek dan :mrgreen:

Wibra en Zeeman. Bij beide moet je mazzel hebben, maar ze hebben wel regelmatig leuke dingen, vind ik. En als je er bij in de buurt woont is de Primark zeker een grote aanrader.



Verder hier ook vooral V&D, H&M en Hema.



Voor jongens schijnt WE erg leuk te zijn. Voor meisjes vond ik het tegenvallen en bovendien behoorlijk prijzig (voor dat geld kan ik leukere dingen vinden).

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:
vind de WE over het algemeen leuk.

Zag alleen wel dat de kleur voor komend winter eh geel is?!!? Dus wat ik er laatst zag hangen sprak me dan weer grotendeels niet aan helaas.



ik weet nog wel een mooie bijpassende doek dan :mrgreen:


jij bent gewoon retehip komend winter :wink:

Al matched die doek niet bij je nieuwe draagjas natuurlijk.

Maar ontopic... WE is idd redelijk aan de prijs... daarom kopen wij er in de sale (en dat is tegenwoordig bijna hele jaar door wel dat er iets in de sale hangt :) ).
Vesten dragen ze hier bijv. het hele jaar door... ik heb in de sale van de zomerspullen voor de 3 oudsten een vest gekocht. Voor 7 en 8 euro het stuk :thumbup: .

En broeken hadden ze laatst een actie mee (2e jeans halve prijs).

MP erg leuk om te shoppen!!



en in de sal bgint in nov alweer :thumbup:

@fiep klophout wrote:

tweedehands winkeltjes :thumbup: hier zitten, naast de kringloop winkels waar ik zelden iets leuks vind, 2 tweedehands (kinder)kleding zaakjes, en daar zit echt bijna elke keer dat ik er kom, wel wat écht leuks tussen, voor zo’n beetje niks.




Helemaal eens! Hier zelfs verrassende dure merken voor bijna noppes.

Met name broeken en spijkerbroeken vind ik er erg makkelijk. Pas een nieuwe Levi’s voor Jo voor nog geen 9 euro. Kaartjes zaten er zelfs nog aan (was een partij van iemand die een winkeltje/ i-netwinkeltje had en de restpartij naar deze 2e hands bracht).

Ik vind WE ook wel leuk, en kom daarnaast vooral bij H&M en Name-it.

En dan nog de Zara, tegenwoordig mét webshop :thumbup:

Qua prijs ligt dat gelijk aan de andere genoemde winkels.



En verder, geel :thumbup: Het staat mij vreselijk, maar het staat Bastiaan echt super! Heel fris, dus ik koop het graag voor hem. Zeker i.c.m. wit en donkerblauw.

brouwers (bakkaboe) en ter stal.

Ik koop via internet ook wel bij esprit. Al wordt maatje 98 al een stuk duurder dan de babymaatjes…



En de sale, altijd leuk! Voor de jongste bij mexx een leuk stelletje gekocht voor 70% afgeprijsd! Met lange mouwen!



WE is voor meisjes minder vind ik …

Bedankt voor jullie inspiratie :thumbup: !

Daar kan ik wel wat mee.

Hier ook de Jola (Bakkaboe) erg leuk spul, voor jongens volgens mij ook…

Duthler vindt ik soms ook wel erg leuk

en koop er vaak de jeans name it (voor Sem)

nu ook 3 halen.2 betalen tot 10 ? okt geloof ik

Ik vind WE voor jongens leuk!

Ik struin alles af, Ter Stal, Zeeman, Wibra, WE, Henk ten Hoor, Shoeby, Hier Mode, V&D & webwinkels met merkartikelen en dan vooral de 50% korting afdeling.



Veel plezier tijdens jullie winkeluitje!

Als je op zoek bent naar eens wat andere kinderkleding dan in grote magazijnen, neem dan eens een kijkje op www.thilo…be. Je kan er een leuk aanbod babykleding en kinderkleding vinden vanaf de geboorte tot de maat van 14 jaar.

Ze hebben er ook een outlet categorie met kortingen van 50% en 60%
Bestellingen worden verzonden naar Belgie of Nederland, ook achteraf betalen is mogelijk.