Bestelling Lief

Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan bij Lief.

Nu kreeg ik 17 februari een mailtje dat het pakketje aangemeld is bij de TNT.

Het is nu woensdag en ik heb nog niks binnen.

Heb al even de code nagekeken, maar hij staat nog steeds op “aangemeld bij TNT”. Heb al een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.

Ik bestel daar wel vaker maar dat duurt nooit zo lang.

Heb toch voor ruim 70 euro besteld dus vind het niet zo prettig dat het zo lang duurt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Gismo

niet zozeer met lief! wel een keertje met een ander pakje.

Het kwam echt, maar postNL heeft steeds meer moeite om de boel volgens afspraak geleverd te krijgen heb ik het idee :thumbdown: .

Misschien even contact opnemen met PostNL? Mijn moeder had het een keer bij Esprit en dat pakket is ‘gewoon kwijt geraakt’… (gelukkig had ze nog niet betaald).

Ik bestel regelmatig bij Lief maar heb het altijd snel in huis…

Gistermiddag een mailtje gehad dat het wegens drukte iets langer duurde en vanmiddag stond de postmeneer ineens aan de deur.

Ben blij dat het binnen is.

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Ik heb mijn post rond die periode ook 2 weken te laat gekregen (je zal maar binnen twee dagen moeten betalen) :wink:

Nu heb ik 2 weken bij PostNL gewerkt en daarna ben ik weggegaan. Ik ben nog nooit in mijn proeftijd bij een bedrijf weggegaan. Maar de organisatie en planning… nee daar kon ik echt niet mee leven.

Ze zijn intern de hele boel aan het omgooien en waarschijnlijk dat daar de vertraging ook in zat. Ben blij dat je het pakketje alsnog binnen hebt.