Bestellen bij h&m nieuwe vraag

Weet toevallig iemand voor hoeveel geld je moet bestellen om geen verzendkosten te betalen ?

Ik kan het namelijk niet terug vinden op de site :roll:

Je moet altijd verzendkosten betalen bij de H&M

Ja, altijd verzendkosten, maar als je later nog meer besteld en het kan mee met de bestaande bestelling gaat het erbij…

Altijd geloof ik, alleen als ze een ‘stunt’ , hebben word het aangegeven.

Ow nou dan ga ik gewoon maar naar de winkel toe, want heb heel wat nodig :inlove: .

Maar wat vreemd eigenlijk, heel vaak zie je dat je boven een bepaald bedrag zit geen verzendkosten hoeft te betalen.

Volgens mij is dat maar bij weinig internetwinkels hoor!

Er zijn er wel die dat hebben, maar volgens mij met kleding nooit.

Het is trouwens €4,90 verzendkosten, ongeacht hoeveel je besteld.

Ik zou denken dat dat mss toch minder is dan naar de winkel toerijden en parkeerkosten betalen (meestal wel in de stad).

Of woon je er zo dichtbij?

Ik weet niet meer of dat met kleding was, maar heb het wel een aantal x gehad.

Maar ik woon indd heel erg dicht bij de stad en dan nog willen bestellen via internet :oops: :mrgreen:

Ik bestel ook weleens via internet bij H&M zonde van de verzendkosten maar ik grijp in de winkel nog weleens mis. En op internet hebben ze volgens mij ook veel meer, en daar zie ik toch sneller leuke dingen als in de winkel.

@jet1981 wrote:

Ik bestel ook weleens via internet bij H&M zonde van de verzendkosten maar ik grijp in de winkel nog weleens mis. En op internet hebben ze volgens mij ook veel meer, en daar zie ik toch sneller leuke dingen als in de winkel.

Ja dat klopt indd, hoevaak ik al heb gehad dat ik daar was en dat ze het nog niet binnen hadden wat ik moest hebben.

Dan bestel ik toch maar via internet denk ik :mrgreen:

Maar in de winkel heben ze vaak meer als op internet :wink:

zo heb ik vandaag een jasje gescoord die ze op de webwinkel niet hebben staan :wink:

en vande week heb ik een vestje besteld via de internet shop voor ik geloof 7,- en nu staat hij weer voor 15,00 :think:

apart hoor :roll:

Ach ja ik ben weer blij :mrgreen:

@romata wrote:

Weet toevallig iemand voor hoeveel geld je moet bestellen om geen verzendkosten te betalen ?

Ik kan het namelijk niet terug vinden op de site :roll:

moet je altijd betalen

Inderdaad altijd verzendkosten en het minimale bestelbedrag is €19,- Mijn ervaring is dat de spulletjes uit de catalogus nooit in de winkel te vinden zijn. Dus de kleding die ik echt wil hebben, bestel ik via internet.

… en het is vaak zo’n allerafgrijselijkste zooi en druk in die winkel :silenced: Alleen daarom al bestel ik graag via i-net, dan maar wat verzendkosten…

Alleen valt het mij ALTIJD tegen als ik iets bestel. Of het wordt in 3 keer geleverd of ik krijg paar dagen later een kaartje dat het weer later wordt en daar baal ik van. Mij overkomt dat ALTIJD bij de HM.

Nu ook weer grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik wil het gewoon binnen paar dagen hebben als nik iets voor de kids heb uitgezocht. Mostert na de maaltijd schiet ik niets mee op.

Bikini geleverd in september ipv juni ofzo :evil:

Petri

Als je iets besteld via internet en het is niet goed, kan ik het dan in de winkel omruilen ?

Heeft niet iemand een kortingscode ?

Yep, krijgt je er zo’n tegoedkaartje voor terug. Wel even factuur etc meenemen natuurlijk.

ja maar dan krijg je een tegoedbon… geldig voor 3 maanden… (volgens mij)

voor codes, ik begin er niet meer aan… mijn account is geblokkeerd geweest door ‘foute code’ :mrgreen:

maar als op op google: h&m kortingcode intikt vind je misschien een algemene code… :thumbup:

Anne-marie je was me net voor…

:mrgreen:

:-*

:mrgreen:

:think: uhhhhh, jij doet toch niet aan zoenen?

:mrgreen: :-*

Ik zou geen code zomaar gebruiken hoor, ivm met blokkade.