Ik kreeg deze via hyves.
:eh:
Ik vind hem behoorlijk denigrerend eigenlijk :oops:
nou ik snap ook niet wie zoiets bedenkt.
Toen ik hem kreeg via hyves, zat er al een stuk tekst bij vol verontschudigingen, maar ondertussen wel een lachend poppetje erbij, heb er niet om kunnen lachen. Heb hem ook niet doorgestuurd.
Ben wel blij dat jullie dit ook zo zien, ik kan best een grapje hebben, mag ook de grenzen wel opzoeken, maar ik kon hier niet om lachen!
(bizar dan eigenlijk hè, in zo’n lach hoekje)
Heel triest filmpje.
En ik snap ook totaal niet dat je die hier plaatst als je er niet om kunt lachen en hem zelf niet doorgestuurd hebt… :think:
Deze had eigenlijk in het nieuws uit de media hoekje gemoeten, het is wel geen nieuwsbericht, maar wel iets nieuws uit een mediavorm. Ik snap het wel dat je het wilde delen, maar het is idd niet om te lachen.
:roll:
Dodde het is precies wat jij zegt, heb het geplaatst om te delen, om te zien of ik nou de enige ben die dit een dom filmpje vind. Ik plaatste het al bewust niet in de HK omdat het filmpje als humoristisch is verstuurd op hyves en het dus onder humor valt, het is niet mijn humor, maar wel degelijk de humor van andere mensen!
Becca beantwoord dit gelijk een beetje jouw vraag???
Als je hem niet leuk vind moet je het gewoon gelijk deleten en niet hier gaan zeuren…
Kan dit topic niet verwijderd worden?
Vind dit soort rasictische gedoe helemaal niet op een forum als dit thuishoren en al helemaal niet in het lachhoekje.
Whahaha ik denk dat ik de enige ben die hier wel de humor van inziet :lol: :lol:
Vind er niks mis mee hoor!! over iedereen worden wel grapjes gemaakt…belgen, duitser, domme blondjes enz…en dus ook zwarte piet! :mrgreen: