beste wasmiddel/wasverzachter

echt een moeke vraag ik weet het :oops: …

ik ben echt op zoek naar hét wasmiddel en wasverzachter…heb al verschillende dingen geprobeerd maar de was word óf niet schoon óf ruikt niet (lang) fris…

wie o wie??

Ik zweer bij Robijn! Heb Color, Stralend Wit en Black Velvet en gebruik geen wasverzachter.

vanwege gevoelige huidjes blijf ik bij de Ariel Color.

De witte was zitten geen spullen bij die rechtstreeks op de huid gedragen worden (voornamelijk handdoeken en moltons ed) en daar gebruik ik Omo klein en krachtig voor.

Geen wasverzachter.

Maar als je was niet helemaal fris wordt… misschien je wasmachine eens een hete rond met soda laten draaien? Wordt die weer goed schoon van.

thanks voor de tip met soda! dat ga ik zeker 's proberen!!

uh robijn en omo wel eens

en ook wasverzachter maar gebruik wel verschillende

en neem ook wel eens wasmiddel van c1000

heb wel altijd klein en krachtig en extra geurend vind ik lekker

Ik wil niet anders meer dan Ariel Color. Die wast voor mij het beste schoon, en ruikt ook echt het lekkerst. Voor de witte was neem ik vaak net wat er in de aanbieding is.

Ik gebruik verder geen wasverzachter.

zowel voor de gekleurde was als voor de witte ariel, iets anders verdraag ik niet op mij n huid.

Als wasverzachter gebruik ik altijd een scheut natuurazijn. Heerlijk zachte was, en ruikt lekker fris zonder al die plakzooi in de machine die wasverzachter altijd geeft. Oh ja en nog goedkoop ook! :mrgreen:

Hier gebruiken we van alles fleuril sah omo robijn ariel. Wat in de aanbieding is halen we op voorraad ! Gelukkig geen moeilijke huiden hier ! EN wasverzachter meestal lenor @!

Ik haal ook altijd van alles ligt er aan wat er in de aanbieding is.

en dan sla ik meestal groot in.

Qua wasmiddel vaak net wat er is en wat ik koop.

Hier geen wasverzachter wegens allergie, maar ook natuurazijn wat erg goed bevalt!

Alles van Robijn, wasmiddel en wasverzachter.

De nieuwste ruikt zoooooo lekkerr… :inlove:

Ik gebruik wasmiddel en wasverzachter van de Lidl :oops: :smiley:

Ruikt heerlijk fris. (voor de wasverzachter dan vooral de witte variant :wink: )

Robijn vind ik ook altijd lekker ruiken, lekker fris. Maar verschil met de veel goedkopere van de Lidl merk ik niet. Dus blijf ik hier bij :slight_smile:

gebruiken jullie dan ook nog iets van een vlekverwijderaar??

vanish o.i.d??

ik krijg echt nu niet alle vlekken er in 1x uit…vooral op de kleding van Yaniek, poep enzo… :shifty: :silenced:

van de lidl heb ik ook geprobeer maar was ik niet echt enthousiast over…vond de was na een dag alweer muf ruiken…(maar goed ik geloof dat ik eerst 's een rondje moet draaien met soda, onze machine is ook al 8 jaar oud)

Ik gebruik Vanish wit voor bij de witte handdoeken en lakens. Anders worden die bij 60 graden niet wit. Hier nog geen poepkleertjes… :wink:

Ik gebruik wasmiddel van de Lidl en het liefst wasverzachter van Lenor.

Verder draai ik een keer in de zoveel tijd een kookwas (lege trommel) met wat schoonmaakazijn (in het bakje en een beetje in de trommel gieten). Daar wordt de wasmachine schoon van en het helpt tegen kalk.

Eerder deed ik dat wel eens met soda, maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat dat juist niet zo goed is voor je wasmachine. Vandaar dat ik nu azijn gebruik.

Verder laat ik altijd het deurtje open staan van de wasmachine na het wassen. Anders heb je kans dat er schimmelvorming optreedt.

aangezien mijn vriend voor al het andere alergies is gebruik ik c1000 vloeibaar. alleen vind ik die voor donkere was echt niet lekker fris ruiken :hand:

Ik vind de wasverzachters van Lenor erg lekker ruiken.

Wij hebben alles van Amway.

Mijn man en Amélie hebben erge psoriasis, en konden nergens tegen.

Dit wasmiddel is alleen via andere mensen te koop (zoiets als Tupperware alleen zonder party) en is ook wat duurder dan andere merken, maar het gaat ontzettend goed met hun huid!

De was wordt ook echt schoon, en ruikt heerlijk.

ik gebruik ariel color en ariel voor de witte was.

en id ik spoel een keer in de zoveel tijd de wasmachine op 90 graden met soda

Dan ga ik morgen Soda halen maar waar doe je soda in? In de bak of gewoon trommel?

Hier waspoeder + wasverzachter van lenor… Die van robijn ruikt niet lang fris en van lenor wel…