Bestand uploaden / lijstje

Goedemorgen,



Ik probeer de juni-mamma’s ijstje te uploaden, alleen krijg ik het niet voor mekaar in de volgende bestandstypen:



PDF

XPS

Powerpoint



Het is origineel powerpoit document aangezien ik daar het handigst mee ben… Kan iemand mij helpen? Ik heb geen fotoprogramma’s verder…



Liefs Danielle

maak er een printscreen van, dat is denk ik in jouw geval het makkelijkst (al moet je dan wel zorgen dat ie klein genoeg is, anders moet je hem elders op het net hosten). Paint heb je neem ik aan wel, toch?

Dus gewoon de prntscrn knop, en dan ctrl v in paint. (of op de mac appeltje/shift/4)

en hoe plak ik hem dan in onze forum??

nou dan sla je um in paint op, dan is het een jpg. en dan is het gewoon een kwestie van bestand toevoegen, op de normale manier (of als ie te groot is, dus eerst even uploaden elders (photobucket oid) en dan de url tussen deze zetten:

als ik hem upload krijg ik de reactie dat er geen actie is gekozen??

Sorry ik weet de normale manier niet…

De normale manier?

Onder je invoerveld voor je tekst zie je een knop met ‘foto toevoegen’ toch?

Via ‘bladeren’ selecteer je je bestand en voila :slight_smile:

Dat heb ik nu gedaan en in jpg gezet, maar ik krijg dan een reactie van geen actie toegevoegd oid…



Vreemd he?

hij zegt dan "geen actie aangegeven…

En als je gewoon bij Photobucket upload?

Dan de code neer zet?

En hoe moet dat dan?

je gaat naar photobucket.com, daar log je in, als je geen account heb registreer je je, dan kom je op ‘Upload’, aan, druk je aan upload je het plaatje, dan is ie klaar kan je ‘share’, doen dan staan er opties je kiest voor ‘Get link code’, daar zie je dan weer opties onder :

Dan de IMG code.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=29158



staat duidelijke uitleg ook!

Zowel met als zonder randje.

@Daanbanaan wrote:

hij zegt dan "geen actie aangegeven…


als je het bestand geselecteerd hebt via bladeren dan nog wel even op foto toevoegen klikken, anders lukt het inderdaad niet :thumbup: succes

en hoe krijgen jullie hem helemaal bladvullend?