Bestaat zo'n grote trappelzak?

Iedereen allereerst een heel goed 2008!

Lotte slaapt nog steeds in een trappelzak. Ze begint echter te lang te worden voor die van 110cm. Bestaan er nog grotere???



Groetjes,



Viratine

ik heb ze nog niet gezien en ik wil ook wel weten of ze nog groter zijn, nu past hij nog wel 110 maar straks ook niet meer.

ik lees mee :wink:

Ik werk in de zorg, ik heb met een client gewerkt, die sliep ook in een slaapzak, maar die waren er niet!

deze slaapzak werd zelf gemaakt.

ja ik zat ook al te denken aan een hansop ofzo maar die zijn heel duur dus moet je idd al zelf aan de slag gaan.

ik ben niet zo naaierig(wat een woord :mrgreen: ) dus mag mijn mams straks aan de slag haha

hansop???

Ik herken het probleem, heb indertijd voor Noud ook heeel lang naar een trappelzak gezocht. Uiteindelijk heb ik een tweedehands hansop gekocht, maar na een paar maanden ging hij in een groot bed slapen en bleek een slaapzak te gevaarlijk. Als hij eruit stapte viel hij ermee :wall: . Dus kon ik mijn slaapzak weer opbergen :roll: Dus bedenk even hoe lang ze nog in een ledikantje blijft liggen voordat je alles af gaat zoeken.

@jen wrote:

hansop???




ken je dat niet :shock:

en je werkt in de zorg. :mrgreen:

het wordt voornamelijk gebruikt op demente afdelingen en misschien heb je daar geen ervaring mee dus dan is het logies dat je dat niet kunt.

dat zijn pakken met een rits achterop zodat ze niet kunnen plukken oid.

ook wel gebruikt bij mensen die zich zelf helemaal open krabben.

@monique wrote:

@jen wrote:
hansop???




ken je dat niet :shock:

en je werkt in de zorg. :mrgreen:

het wordt voornamelijk gebruikt op demente afdelingen en misschien heb je daar geen ervaring mee dus dan is het logies dat je dat niet kunt.

dat zijn pakken met een rits achterop zodat ze niet kunnen plukken oid.

ook wel gebruikt bij mensen die zich zelf helemaal open krabben.






Hier worden ze plukpakken genoemd. :lol: :lol:

Ik werk wel in de zorg, maar op een jongeren (t/m 16 jaar) afdeling, nee nog nooit van gehoord dus :oops:

@jen wrote:

Ik werk wel in de zorg, maar op een jongeren (t/m 16 jaar) afdeling, nee nog nooit van gehoord dus :oops:




dat snap ik dat je het niet kan weten, maar nu wel :wink:

Je kan er ook de onderkant afknippen voor zolang en dan gewoon een stuk eronder aan zetten, van dezelfde kleuren of tinten zoals je die slaapzakken nu al hebt. Het is maar een goedkope oplossing want ik denk dat ze van de zomer er niet meer in slaapt door de warmte…

De grootste die ik ken is 110 cm (bij babywalz)

ik vraag me toch af… is lotte nou echt zo groot?? 110 cm is gemeten vanaf de schouders,… dus dan zou lotte nu al 130cm zijn??? Ik kan me zo voorstellen dat dat wel heel groot is? Wat ik wel merk hier is dat slaapzakken na een rondje droger aanmerkelijk korter zijn… dus wellicht een nieuwe maat 110 kopen en niet meer in de droger doen?



Als ze echt zo lang is, zou ik er ook geen oplossing voor weten…

Onze zoons slapen in een Slaapje.

Onze oudste zoon is lang voor zijn leeftijd (2 jaar en een meter lang) en hij past nog met gemak in de grootste maat (86-104 ongeveer)

Lotte kan niet in alle trappelzakken van 100 en 110 cm meer haar benen 100% strekken en dat vind ik wel een must!! Ik denk dat ik haar er dan toch maar aan ga wennen om zonder trappelzak te slapen, maar ze wil nooit iets over haar heen…



Maar goed, eerst maar eens een dekbedje kopen…



Groetjes,



Viratine

Wat ik wel merk hier is dat slaapzakken na een rondje droger aanmerkelijk korter zijn.. dus wellicht een nieuwe maat 110 kopen en niet meer in de droger doen?


Denk dat je hier je antwoord al kan vinden :wink:

Heb echt hele grote gezien, volgens mij bij prenatal of v&d...?

ze is al bijna 3 joh!

die gaat al bijna naar een groot bed en het is heel lastig als ze snachts zindelijk worden/zijn en dan naar de wc moeten…ik zou al die moeite niet doen inderdaad.

hoi hoi,



Ik zie deze topic nu pas, dus ik weet niet of je er nog iets aan hebt.



Maar bespaar je de moeite met het speuren naar een grotere slaapzak dan maatje 110! want die bestaan ECHT niet.



Hoe ik dit dan weet? zoals sommigen weten hebben wij een meerv. gehandicapte zoon van nu 6 jr.

Hij moet in een slaapzak slapen, omdat hij dekens van zich af trapt en deze niet meer om zich heen kan trekken.

Ik ben zooo lang op zoek geweest; eerst naar dus grotere maten slaapzakken, daarna andere mogelijkheden.

En uiteindelijk worden de slaapzakken voor hem nu gemaakt bij de instelling waar hij wel eens logeert.



Je hebt wel sites waar je ze kan bestellen, (sites voor mensen met een handicap en dus speciale kleding) als je t perse wilt kan ik de sites opzoeken.



Maar net wat mijn voorganger zegt: ze wordt 3 jr. dan is het toch niet handig meer en niet meer nodig?

(je kan ook denken: het is niet voor niets dat ze maar tot maatje 110 gaan, omdat ze daarna niet meer nodig zijn misschien)



Succes

@schoen wrote:

@monique wrote:
@jen wrote:
hansop???




ken je dat niet :shock:

en je werkt in de zorg. :mrgreen:

het wordt voornamelijk gebruikt op demente afdelingen en misschien heb je daar geen ervaring mee dus dan is het logies dat je dat niet kunt.

dat zijn pakken met een rits achterop zodat ze niet kunnen plukken oid.

ook wel gebruikt bij mensen die zich zelf helemaal open krabben.






Hier worden ze plukpakken genoemd. :lol: :lol:
hier ook :lol: :lol:

Kijk eens op PienenPolle.nl
Ik heb daar zelf mijn eigen trappelzak vandaan🙈
Van baby tot 2meter verkrijgbaar