Bestaat er ook iets rustgevends

Voor kinderne die bang zijn voor vuurwerk.Je hebt voor dieren wel dingen maar zou er ook wat bestaan voor kinderne.



Zit hier net als vorig jaar al weer met een panisch kind dus vroeg me dit af.

Het platteland :lol:

Hier gelukkig geen last!

Ja Jen dat is een oplossing alleen is dat zo prijzig :roll:

Valdispert voor kinderen…



Of je geeft ze de pillen van de hond… :stuck_out_tongue:

Kindival van VSM

Valdispert rust (voor kinderen)

Volgens mij mag die rescue remediedruppels van bach (?) ook bij kinderen moet je even het flesje lezen!

Zowel rescu als kindivl krijgt hij al,dus mischien maar die valdispert morgen kopen.Nu heb ik ook geen avond loop al heel de avond naar boven.

En een radio op zijn kamer? Casetterecorder met kinderliedjes… of een cd… ? Licht erbij aan?

Misschien is er nu te weinig tijd voor maar ik heb Lucas afgelopen week al veel voorbereid op de knallen. Er wordt hier steeds al wat afgestoken en hij schrok steeds een beetje en keek er van op. Ik heb verteld dat het buiten is en dat wij binnen zijn. Dat we het wel horen en zien maar dat wij lekker binnen zitten achter het raam dus dat het niet eng is. Nu schrikt hij al minder en zegt hij: ‘is buiten he!!’ als we weer wat horen.

@Danielle_M wrote:

Misschien is er nu te weinig tijd voor maar ik heb Lucas afgelopen week al veel voorbereid op de knallen. Er wordt hier steeds al wat afgestoken en hij schrok steeds een beetje en keek er van op. Ik heb verteld dat het buiten is en dat wij binnen zijn. Dat we het wel horen en zien maar dat wij lekker binnen zitten achter het raam dus dat het niet eng is. Nu schrikt hij al minder en zegt hij: ‘is buiten he!!’ als we weer wat horen.




Ja het probleem is dat mees van alles wat hard is bang is balonnen harde muziek onweer regen en vuurwerk,we hebbne al zoveel geprobeert,uitleggen er bij staan.We hebben hier in oktober ook altijd een groot vuurwerk en daar ben ik bewust geweest met hem maar hij trilt echt helemaal.Bij iedere knal zeg o wat mooi en is niet eng maar het werkt niet.

Vervelend en lastig is dit… Misschien dat je het dan maar moet negeren, als hij troost zoekt kan hij wel bij je komen en dan geef je hem die troost ook.

Ik zou het ook niet meer opzoeken, misschien dat je met hem mee moet gaan…



Oo wat was dat eng he die knal, zullen we ons de volgende keer verstoppen achter het kussen… en we doen anti-vuurwerk lawaai watten in onze oren… en we slaan een beschermdeken om ons heen.



Begrip tonen, net zoals je wel eens leest over spoken onder het bed… De angst en spoken serieus nemen.

ow hier nog zo ene…carmen vind t ook doodeng. De stevige armen van mama helpen haar al een heel eind

He he hij slaapt,sliep hij maar bij ons in bed dan zou ik dat doen als hij maar slaapt maar dan gaat hij dus niet slapen.



Ga morgen die valdispert maar halen.

is het niet zo dat je bij valdispert een spiegel moet opbouwen, dus dat je na 2weken gebruik pas wat merkt???

@monique wrote:

is het niet zo dat je bij valdispert een spiegel moet opbouwen, dus dat je na 2weken gebruik pas wat merkt???
Nee, ik ben vorige week zaterdag begonnen met valdispert rust aan mijn zoontje te geven omdat hij zo slecht sliep. En het hielp al meteen, hij sliep meteen een stuk rustiger en meteen de hele nacht door.

@Mama_jeanet wrote:

@monique wrote:
is het niet zo dat je bij valdispert een spiegel moet opbouwen, dus dat je na 2weken gebruik pas wat merkt???
Nee, ik ben vorige week zaterdag begonnen met valdispert rust aan mijn zoontje te geven omdat hij zo slecht sliep. En het hielp al meteen, hij sliep meteen een stuk rustiger en meteen de hele nacht door.




ok gelukkig, ik wist het ook niet zeker.

maar zo zonde als het dan niet helpt en je koopt het alleen voor vanavond.

Valdispert helpt hier helemaal niet! :?

Ben net naar de winkel geweest en heb weer nieuwe rescu gekocht,die valdispert moet zoals iemand al zei een paar dagen van te voren al gegeven worden voordat het werkt.

@M@@ike wrote:

Ben net naar de winkel geweest en heb weer nieuwe rescu gekocht,die valdispert moet zoals iemand al zei een paar dagen van te voren al gegeven worden voordat het werkt.




ja ik vroeg het vanochtend ook al aan me moeder en die zei ook zo`n 3dagen van te voren en daarna pas gaat het werken.

ik hoop dat het andere middel wel gaat werken :hug:

@M@@ike wrote:

Ben net naar de winkel geweest en heb weer nieuwe rescu gekocht,die valdispert moet zoals iemand al zei een paar dagen van te voren al gegeven worden voordat het werkt.
Wat raar, sinds ik het hier gebruik slaapt mijn oudste zoon weer door en in zijn eigen bed, na een maand gespookt te hebben en tig keer in en uit bed te komen…