Bestaat er iets als een themaliedjes cd?

Ik ben op zoek naar een cd met themaliedjes (denk dan aan liedjes over gaan eten, gaan slapen, gaan opruimen, regen buiten enz.)

Bestaat zoiets en zo ja, weet iemand een naam ofzo van zo’n cd?

Kijk eens naar de CD’s van “liedjes met een hoepeltje erom”. Daarin komen verschillende thema’s voor.

Ik gebruikte hem regelmatig in m’n kleuterklas :thumbup: !

Groetjes, Anne

ja zoiets bedoel ik idd! Ik was die cd vergeten, heb hem ooit eens geluisted, geloof dat ik hem niet echt fijn vond kwa klank, maar het gaat me even voor dat ik de liedjes leer kennen zodat ik ze met dana kan zingen.

Thx! :thumbup:

jongetje joep (google maar) is ook erg leuk voor kleintjes, aan de hand van de seizoenen.

De liedjesspeeltuin van Dirk Scheele!

@Affie wrote:

De liedjesspeeltuin van Dirk Scheele!

ja geweldig!

ik zag dat er meerdere ‘afleveringen’ van de liedjesspeeltuin zijn.

weet iemand of er verschil is in de thema’s of leeftijdscategorie van de cd’s? ik zoek er eentje voor een peuter van drie die al flink wat liedjes kan zingen.

@elisaatje wrote:

weet iemand of er verschil is in de thema’s of leeftijdscategorie van de cd’s? ik zoek er eentje voor een peuter van drie die al flink wat liedjes kan zingen.

Ze zijn allemaal even leuk :inlove: Lenn vindt ze ook super!

Kindjes’s Knuffel ceedee, liedjes per thema zijn in een verhaal verwerkt (een heel dagstructuur: wakker worden, in bad gaan, eten, spelen, …) en daarna nog eens al de liedjes :thumbup:

@Affie wrote:

@elisaatje wrote:

Ze zijn allemaal even leuk :inlove: Lenn vindt ze ook super!

en heb jij een voorkeur? :wink:

ik zie hier een leuk sintkadootje :smiley: