Bestaat dat nog?

Ik was bij de kapper en daar hadden ze van die verstevingsspray i.p.v. mousse, vroeger heb ik dat ook wel eens gebruikt, maar ik was laatst bij de drogist en daar kon ik het niet meer vinden. Bestaat dat spul nog of kan ik alleen bij de kapper het dure spul nog maar krijgen?



Ik heb er nu scheerschuim in als versteviging, maar daar word mijn haar zo dof van vind ik…

Ik geloof dat in ieder geval van Wella wel versteviging in een spuitbus te koop is.

Scheerschuim in je haar??



Is gewone mousse niet goed?



Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar is dat een soort haarlak en dan in een pomp spray?

Scheerschuim??? :eh: Ken da ok? :stuck_out_tongue:



DE grote merken ook niet?

Wella, Junior Schwarzkopf?

Ja scheerschuim van de vergulde hand (dus niet die blauwe of meloengeurige Gilette hoor ruikt wel lekker trouwens…) daardoor wordt kort haar lekker stug en kan je het goed in model brengen, nadeel is dus dat het dof is.



Ik heb staan kijken van de week, zag wel gel spray, maar dat bedoel ik niet. Misschien moet ik het gewoon eens vragen…

als het goed is heb je het van het merk junior nog. ik weet niet of de verpakkingen nog hetzelfde zijn, maar anders is het een doorzichtig flesje met blauw of groen spul erin. Vaak staat het ergens onderin het schap, omdat het niet zoveel meer wordt verkocht. Kruidvat moet het als het goed is hebben. en geloof trouwens dat kruidvat eigen merk het ook heeft, dat is dan een paars flesje

ik heb het hier bij de etos ook zien staan, eigen merk…junior , wella

ik heb het van wella. Ongeveer een half jaar geleden gekocht.







of bedoel je dat niet?



Kost een euro of 5