Bestaat dat? fietsopzetzadel op fietsframe voor kids va 5jr?

Ik heb zitten zoeken op internet, maar weet niet hoe het heet. Volgens een externe collega, die het zelf heeft, bestaat het dus degelijk…

zij heeft een tweeling van 5. Zij heeft dus een zadel wat je op je frame kunt bevestigen (tussen stuur en eigen zadel in) en heeft een gewoon achterzitje. Zo kan ze toch met haar twee kinderen op de fiets. (tweelingfiets van fietsfabriek beviel niet).

Ik fiets nu met mijn twee kindjes, 1 fietst zelf, ander achterop. Fiets dan naar de creche, dump er 1 en ander achterop naar school. Op de dagen dat ik dus werk, worden ze met het busje opgehaald van school en naar de naschoolse gebracht. STraks als mijn dochter naar schoolgaat, ben ik dus gedwongen om met de auto naar school te gaan (als ik rechtstreeks zou fietsen, komen die fietsen nooit op de creche).

En voor die pokkestukjes wil ik dus niet met de auto…

Heeft iemand een idee waar ik het over heb?

je hebt pb

volgens mij heeft Cell ook zo’n zadeltje.

Ik ken ze overigens ook wel, hier bij school staat ook 1 fiets met zo’n zadeltje en achterzitje.

jaaa pbtje is de goede link…

heb met moeite ook die collega weten te bereiken (zit ook niet bij ons op de vestiging nl.)

haha, en ik ga zelfs woensdag met mijn dochtertje even proeffietsen. Dan is nog even kijken of het straks wel op mijn fiets past, maar dat vraag ik nog even na… maar dit zou geweldig zijn…

keek al voor zo’n aanhangfiets… maar ja, dan kun je weer geen achterstoeltje op je fiets hebben!

Mag ik ook een PB-tje? :-*

Heb je er voor mij ook 1? Ik zoek ook naar DE oplossing voor het ‘ik kan nog niet zelf fietsen’-probleem.

@Snoesje wrote:

keek al voor zo’n aanhangfiets… maar ja, dan kun je weer geen achterstoeltje op je fiets hebben!

Ik zie trouwens net dat er ook aanhangfoietsen zijn met bagagedrager waar ook een achteropstoeltje op kan. Kijk maar bij kidsbikes of google op aanhangfiets.

Bambi en pimpernella jullie hebben pb!

Zou je mij die link ook kunnen pb-en?

@sopje wrote:

Zou je mij die link ook kunnen pb-en?

je hebt pb!

mag ik ook pb?

Mag ik ook een pb?

Nou word ik ook wel nieuwsgierig naar die oplossing…

Mag ik ook pb?

Als ik google op “Fiets extra zadel” dan kom ik ook terecht op wat TS bedoeld volgens mij :slight_smile:

hahaha,

ja, ik snap niet waarom ik niet m meer mensen hiermee zie fietsen.

ik ga m morgen bij een collegaatje proberen met mijn dochter… zal wel even laten weten hoe het bevalt.

idd even googlen op:

kinderzitje/zadel op stang

Ik ben wel benieuwd of zoiets bevalt. Ik zag laatst in Den Haag een fiets, met 2 kinderzitjes op de stang en nog een fietszitje op de bagagedrager (dus plek voor 3 kindjes). Lijkt mij een beetje eng, maar goed met kleine kinderen die zelf fietsen in het centrum van Den Haag lijkt mij ook eng!

Ik heb dus al 3 jaar zo’n zadel en ik vind het ideaaalll :thumbup:

We hebben hem dit jaar iets laten zakken op de stang zodat het blok van de bobike er nog boven kan. Ik kan nu wisselen.

Suus mee in de stoel en 2 zelf fietsen of hup stoeltje eraf en ik kan ze op de fiets zelf mee nemen.

Hier zie je niet anders trouwens. Je hebt meerder typen, ook mogelijk voor dikke buis frames en ik zie hier bij school echt niet anders dan van die zadeltjes.

Mies kon er al op met net 2 jaar… :thumbup:

ohh zo jong… jeetje…

grappig, ik heb het hier dus nog nooit gezien he…

ja, ik heb het bobikeblokje er ook op zitten voor evt. mocht ik ook moeten fietsen met de tweeling van mijn zusje (die heeft 3 kids)… waarvan 1 nog niet los kan fietsen.

maar ik moet mijn buizen even opmeten…

Ik heb zelf deze fiets… zitten wat zijstangetjes, maar volgens mij zou het net moeten gaan…