Bestaan er slaapzakken in kinderformaatjes??

We gaan over een paar weken onze nieuwe boot ophalen (jaja, stoer :mrgreen: ) en willen daar al spullen op leggen die daar kunnen blijven liggen.

Dus ook slaapzakken e.d.

Nou zijn gewone slaapzakken wel erg groot voor de meisjes, dus we vroegen ons af of er ook slaapzakken in kleinere maten zijn?

Ik bedoel dus niet echt die kinderslaapzakjes, maar net zo’n slaapzak als volwassenen hebben ( ben ik nog een beetje duidelijk :roll: )



Weet iemand dat, en ook waar je ze dan kunt kopen??

Een keer googelen…



edit beheer; link verwijderd

Die zijn er ja,ik heb ze weleens gezien bij bristol.

Ik heb ze wel vaker gezien weet nu even niet waar :think:

Ga er even over denken :mrgreen:

Volgens mij hebben ze ze ook bij Bart Smit/ intertoys (dat soort winkels). En dan in die leuke uitvoeringen: beer, prinses, etc.

Heb idd even gegoogled, maar zie alleen slaapzakken die je moet bestellen :think:

En aangezien we dit weekend al alles daarheen willen brengen, zoek ik eigenlijk een winkel waar ik ze meteen kan kopen…

je hebt ook van Nijntje, Bert en Ernie…

@hazze wrote:

je hebt ook van Nijntje, Bert en Ernie…




ook bij de speelgoedwinkels???

ik heb ze laatst ook nog bij de Hema gezien, van Jip en Janneke.

Die zijn niet zo duur (net als die leuke van een bij-kikker etc.)



Maar als je op zoek bent naar kwaliteit dan zou ik die niet nemen.

Wij kamperen met een tent en dan zijn die slaapzakjes echt niet warm genoeg. Vaak ook nog van polyester…



Wij hebben bij een kampeerspeciaalzaak een slaapzak gekocht voor Teun.

Is nu nog wat groot, maar niet TE groot. Hij ligt toch bovenin, zeg maar.

Het is zo’n dekenmodel, van katoen, zacht en dik gevoerd dus lekker warm. Goed te wassen etc.

Kostte zo’n 35 euro. En ik denk dat hij erin kan t/m z’n achtste ongeveer :wink:

Ik weet niet welke boot jullie hebben maar hier wordt juist alles van de boot afgehaald in de winter i.v.m. vocht… heeft weer niets met die slaapzakjes te maken maar wilde even spuit 11 spelen :oops: :mrgreen:



natas

Haha Spuit 11 :mrgreen:

In de boot die we net verkocht hebben lieten we ook veel spullen gewoon liggen, ging altijd wel goed. En deze is nog degelijker, dus dat komt wel goed.

Het gaat er meer om dat we dat gesjouw elke keer zat zijn.



Bedankt allemaal, ik weet nu een beetje waar ik moet gaan shoppen :thumbup:

hoi ik ben naar een kampingwinkel geweest

daar hebben ze ook kinderslaapzakken

Ik heb er hier twee… :oops: een van bob de bouwer… en eentje(mummy) van winnie the pooh. De opbergzak van de winnie the pooh heb ik niet meer… De bob de bouwer slaapzak is amper gebruikt, maar wil ik voor Lucas en eventueel daan nog bewaren… De winnie the pooh slaapzak heb ik in 2006 gekregen op de 9-maandenbeurs… en is nooit gebruikt , alleen uit de zak gehaald… Laat maar weten of je interesse hebt…

Lief van je, maar ik ben dan wel weer zo tuttig dat ik er twee wil die bij elkaar passen :wink: :oops:

Bij Bart verkopen we geen kinderslaapzakken hoor! Alleen leuke dekbedovertrekken :wink: .

Misschien ben ik te laat en heb je ze al gekocht,maar je kan ze kopen in de kampeerwinkels.Ik heb ze zelf thuis van het merk Nomad,die zijn wat duurder,maar dan ook wel lekker warm.

succes.

en, heb je ze al?

Nee, moest werken vandaag, en net een zieke Kim van de creche moeten halen dus nog geen tijd ervoor gehad.



Ik ben al rond gaan vragen naar kampeerwinkels in de buurt, de hema zit hier ook vlakbij, dus ergens ga ik morgen of overmorgen wel slagen :thumbup: