Best Zoo

Mijn schoonouders hebben als cadeau voor hun 40-jarige huwelijk van familie 11 kaartjes voor Best Zoo gekregen.

Nu willen ze dus komende zaterdag met het gehele gezin daar naar toe maar dan pas rond 11.30-12.00u aanrijden, we zijn dan dus rond 12.00-12.30u daar. Dit omdat mijn schoonzusje en zwager eerst nog willen sporten :?



Mijn vraag is nu wie kent dit park en kan mij vertellen hoeveel tijd je nodig hebt om alles te zien, dus of het misschien niet beter is om toch vroeger te gaan of juist niet??

Het park is van 10.00 tot 18.00 geopend.

Best zoo is niet groot. Dat heb je echt in een paar uurtjes gezien.



Veel plezier!

sophie is er pas met opa en oma geweest, en die waren rond 14.00 uur pas daar en hadden alles al 2 keer gehad en heeft sophie nog heerlijk in de speeltuin gespeeld voor ze naar huis gingen.

heb je in een uurtje blijkbaar echt wel gezien



veel plezier!

Oke, dank jullie wel, dan doen wij het zaterdagochtend lekker op ons gemakje… zo na de eerste schoolweek… en gaan we 's middags naar de dierentuin.

Wij zijn daar vorig jaar geweest en ik vind het een vreselijk dier onvriendelijk park en we waren er zo buiten. Ik heb ze nog een flinke klacht nagestuurd. De meeste dieren zitten slecht gehuisd, ze zien er slecht verzorgd uit en liggen maar wat te liggen of lopen hun vaste rondje (te zien aan de slijtplekken in de vloer). Dit is een ‘dierentuin’ die van ons zo gesloten mag worden :evil: