best wel eng

Sorry hoor…tis vast een beetje overbodig topicje maar moet even wat van me afschrijven…

Ik heb dus nu 4 dgn voor mijn NOD getest en :dance: …ben wel blij maar heel voorzichtig.

Ben zo “bang” dat het niet waar is maar een streepje kan je toch niet faken ofzo? Ik wilde wel heel graag zwanger worden, zo graag, dat je lichaam je voor de gek kan houden.

Ik ben nu 35 en moeder van 3 kids .BIj de vorige zwangerschappen had lang zoveel bezorgdheid niet. Ik moet ook niet teveel lezen WAT er allemaal kan gebeuren en wat de percentages zijn op het gebied van je leeftijd,MK en aandoeningen bij het ongeboren kind brrrrr…

Kortom aaaahhhhhh

Kan me ook wel voorstellen dat ik “niet zo moet zeuren” besef heel goed dat ik super blij kan zijn met al in de 2de ronde zwanger zijn.

Hopelijk snappen jullie mijn bezorgdheid

Danielle

Tweety, dat streepje liegt niet hoor.

Kan me voorstellen dat - zeker in het begin - je je ogen niet kunt geloven.

Maar zwanger ben je!

Nu nog die eerste drie maanden door, maar dat is je al drie keer eerder gelukt :wink:

Succes, ik lees wel weer van je in het andere topic!

tweety,

hoi ik kan ook me indenken dat je het spannend vind.

Zelf ben ik eindelijk na 4 jaar zwanger en ik heb ondertussen al 6 testen versleten, om steeds te kijken of het echt nog waar is.

En alle 6 positief, maar wel getest vanaf 2 dagen na NOD.

Ik ben ook erg onzeker omdat ik nergens last van heb alleen pijnlijke tieten en soms lage rugpijn.

En dan duren die 12 weken wel erg lang!!!

en inderdaad moeten we niet te veel lezen over mk en percentages want dan gaan we alleen nog meer twijfelen.

groeten zomervlinder

Een voorzichtige felicitatie… Hopelijk blijft het goed gaan.

Ik ben zelf kampioen (positief!) testen voor mijn NOD, jammer genoeg nog geen blijvende zwangerschap.

we moeten positief blijven denken toch.

En ik zelf heb mij een vette felicitatie kadootje gedaan.

6 testen moet goed blijven gaan.

we zullen zien a.s vrijdag als ik mijn 1e echo krijg.

zomervlinder