Beslagen ramen

Als de ramen van me auto beslagen zijn, dan zet ik de verwarming hoog aan en de achteruitverwarming…



Airco is ook een optie alleen heb ik die niet in mn auto.





Maar poetsen? Nooit doen, dan laat je strepen achter en is het moeilijk weg te halen!



maar wat voor auto heb je als ik het vragen mag? :slight_smile:

@Chrisje wrote:

Airco en blazers hebben we al volop aan. Maar vooral als het regent is het drama. …We hebben een vrij ruime auto mss komt het daar wel door dat het langer duurt…




Dan mag je de airco wel eens laten nakijken :wink:

Als wij de airco aan doen dan hoeven we maar een paar meter te rijden en dan is het raam schoon :thumbup:

En wij hebben ook geen kleine auto…

Zou idd kunnen dat het aan de airco ligt…

Ben er al wel achter dat de auto heel warm stoken niet de oplossing is.

En die doekjes laten idd strepen achter wat het bij donker niet echt veiliger maakt.

En de auto staat nu ook veel stil omdat ik met verlof ben en niet echt veel buiten KAmpen kom…

Ik zet de kachel aan en dan de blazer op stand 2 ofzo en de airco aan is het binnen no time vocht vrij.

zorg dat je frisse lucht van buiten krijgt. in mijn auto heb ik 2 knopjes voor de circulatie, eentje zorgt voor verse lucht van buiten, en de andere voor circulatie van de lucht die in de auto is.

je raam op een kiertje, en uitproberen welke blower het beste werkt. bij mij is dat degene die op de voeten blaast en de ramen.

en standaart een raamwisser in de auto.

Ramen aan de binnenkant wassen met pure azijn.

ow dat ga ik proberen. Met azijn…

Ik heb ook een ouwe barrel en doe de kachel voluit en de ramen op een kiertje!!

Is het zo weg!! :thumbup:

De badkamerspiegel maak ik altijd schoon met wat shampoo op een doekje. Zo beslaan ze niet als mijn man zich wil scheren zonder zich open te halen. Misschien helpt dat ook voor autoramen.