Beschuit met muisjes

Hallo allemaal,



Ik ben Dagmar, 37 jaar en wordt over een paar weekjes moeder van een klein meisje. Ik ben nu 33 weken zwanger.

Mijn man Ardo en ik verheugen ons enorm op de komst van onze baby!



Ik ben inmiddels met zwangerschapsverlof en mij nu thuis aan het voorbereiden! Zo wil ik onder andere een krans op de voordeur maken met daarop echte beschuit met muisjes. Alleen kan ik geen “recept” vinden om de beschuitjes zo te behandelen dat ik ze buiten kan ophangen. Wie heeft de gouden tip voor mij?



Groetjes,

Dagmar

Hallo Dagmar,



Welkom en veel plezier hier. En wat een leuk idee!! Ik heb alleen geen antwoord op je vraag, ben wel benieuwd naar het resultaat straks :wink:

Ik heb ook geen antwoord op je vraag, maar wilde mijn naamgenootje even welkom heten:

WELKOM!



Groetjes,

Dagmar



PS: Ik bedenk me net: misschien kun je de beschuitjes van brooddeeg of andere klei maken?

welkom en veel plezier hier gefeliciteerd met je zwangerschap

Ik zou ze geloof ik lijmen (de muisjes) en dan aflakken met blankelak ook het hele beschuit dus haha

Welkom enne mss met haarlak erop spuiten?

Gefeliciteerd met je zwangerschap en van harte welkom

welkom bij de club! :smiley:

Welkom!!



Het is hier erg gezellig, en erg verslavend…

Succes met de laatste lootjes

:: welkom ::

Van harte welkom, Dagmar! Spannend hè, bijna mama worden! Je hebt iig het juiste forum uitgekozen om te komen kletsen, hihi! Heel veel sterkte met de laatste loodjes en veel kletsplezier hier!

Welkom en veel plezier hier!!