Beschuit en muisjes

Hoeveel muisjes haal je uit een pak ongeveer?

Ik moet trakteren bij een bedrijf met 100 man :shifty: (als ons meisje geboren is :wink: )

Dus 100 beschuit, maar hoeveel pakken muisjes :think:

Uhmm in een rol zitten meestal 13 beschuiten, dus dat zijn 8 rollen beschuit. Dan moet je met 3 doosjes een heel eind komen hoor!

Desnoods doe je er 4 voor de zekerheid :wink:

Hoi Victoria,

Hier is een tijdje terug al een topic over geweest en volgens mij was de uitkomst twee pakken muisjes op drie rollen beschuit, het betreffende topic bestaat nu niet meer. Zo heb ik het toen ook gedaan voor mijn werk en zo wil ik het nu weer doen.

2 pakken muisjes op 3 rollen? :shock:

Vraag me af hoeveel muisjes je er dan wel niet op doet :eh: :mrgreen:

Ik heb tot mijn verlof in de kraamzorg gewerkt, en als je ongeveer 1 pakje rekend voor 2 a 3 rollen kom je meestal een heel eind.

(ik deed ze wel in een bakje en dan de beschuit erin “dopen”, scheelt een hoop gestrooi en geknoei)

Tja, ik heb de boel gewoon meegegeven dus of er ergens te veel of te weinig van was weet ik niet. Dat was in ieder geval de uitkomst van het topic toen. Hier thuis ga ik sowieso niet uitrekenen wat ik nodig heb, gaat wel op. Ik hou in ieder geval niet van die zuinige beschuiten, dat je meer boter ziet dan muisjes.

En als ik nou 1 pak muisjes op 2 pakken beschuit doe :think:

Nou, dan heb je zeker genoeg muisjes :mrgreen: .

Dat is wel heel royaal qua muisjes Victoria! Volgens mij is zelfs 1 pak muisjes op 3 pakken beschuit nog erg royaal.

Haha geinig topic. :mrgreen:

I pak muisjes op 2 rollen! :shock: Nee joh das veel te veel! Inderdaad, 1 pak op 3/4 rollen, dan heb je genoeg. En de beschuitjes idd dopen in een bakje met muisjes, werkt veel makkelijker en sneller en dan zit er genoeg op!

Tjee 100 man…ga ze maar smeren… :roll: :wink:

Dus 1 pak muisjes op 3 pakken beschuit dan :think:

Joh met die doop tip haal je de 3 rollen (en misschien wel 4) zeker en het werkt super snel

@Kes wrote:

(ik deed ze wel in een bakje en dan de beschuit erin “dopen”, scheelt een hoop gestrooi en geknoei)

Haha, dat is dé kraamverzorgerstip geloof ik… zo heb ik het toen ook gedaan na een tip van onze kraamverzorgster :thumbup:

@pino wrote:

@Kes wrote:

Haha, dat is dé kraamverzorgerstip geloof ik… zo heb ik het toen ook gedaan na een tip van onze kraamverzorgster :thumbup:

wel een ge-wel-dige tip trouwens !! :clap:

@Mier74 wrote:

Joh met die doop tip haal je de 3 rollen (en misschien wel 4) zeker en het werkt super snel

Ik weet niet of ze zo slim zijn daar, het is een mannenbedrijf :wink: waar mijn partner werkt …

Hij kan het als tip geven, maar ik weet niet eens of ze het zullen eten :think: :angel:

Anders doe je er een plastic wegwerp-patatbakje bij…kun je vast wel 1 van meekrijgen in de lokale frituurtent :wink:

Als je man het dan uitlegt zal het ws wel goedkomen :mrgreen:

@victoria wrote:

@Mier74 wrote:

Ik weet niet of ze zo slim zijn daar, het is een mannenbedrijf :wink: waar mijn partner werkt …

Hij kan het als tip geven, maar ik weet niet eens of ze het zullen eten :think: :angel:

Zolang hij maar niet zegt dat die tip van een vrouw is komt het zeker goed… Denken ze dat zij het hebben uitgevonden :wink: :mrgreen: :wink:

Je moest eens weten hoevaak ik de andere dag in een gezin terug kwam en er een lepeltje in het schaaltje met muisjes stond :eh: :think: :roll:

Dus die logica van het “dopen” hebben veel mannen niet uit zichzelf door :mrgreen: :smiley:

Nee, dat zeker niet :mrgreen: , maar zolang ze denken van wel zullen ze eerder geneigd zijn om het ook echt te doen :wink:

Welke kerel laat zich graag door een vrouw vertellen hoe het beter kan??? Behalve die van mij :wink: , hoewel graag :think:

Smeer ze niet van te voren, want dan krijg je doorweekte taaie beschuitjes :mrgreen: dat had mijn man dus gedaan en eenmaal op werk waren ze niet meer te vreten :lol: Dus ik moet wat anders gaan verzinnen deze keer, want hij wil toch wel even met een traktatie het bedrijf door lopen :think: iemand ideeen?

@MamaMaartje wrote:

Smeer ze niet van te voren, want dan krijg je doorweekte taaie beschuitjes :mrgreen: dat had mijn man dus gedaan en eenmaal op werk waren ze niet meer te vreten :lol: Dus ik moet wat anders gaan verzinnen deze keer, want hij wil toch wel even met een traktatie het bedrijf door lopen :think: iemand ideeen?

Slagroomsoesjes gedoopt in witte chcolade met muisjes :drool: