Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd......

Het bericht is van 2 weken geleden, dus ik denk dat ze nu bijna 7 maanden is. Waarschijnlijk eind juli uitgerekend en als de musical bijv eind september begint, heeft ze toch 2 maanden er nog tussen zitten :wink:

Begin september lijkt me stug voor een start van een kindermusical want dan zijn de mensen met kinderen net terug van vakantie en hebben ze nog geen zin in theater.

Maar ik vind na 2 maanden weer op de planken ook al snel hoor!

Jan Joost van Gangelen is vader

Presentator Jan Joost van Gangelen en zijn vriendin Marieke zijn woensdag ouders geworden van een zoon.

Het jongetje heet Thijs Tony, zo heeft het management van Jan Joost laten weten aan RTL Boulevard. Moeder en kind maken het goed.

Thijs Tony is het eerste kindje voor de presentator en zijn Marieke.

Leuk! :inlove:

Ik moest even googelen maar weet nu wie het is, leuk!!

Filemon Wesselink vader van zoon

AMSTERDAM - Het gezin van Filemon Wesselink is uitgebreid met een zoon.

Foto: ANP De 33-jarige BNN-presentator is 14 mei vader geworden van Sebastiaan, bevestigt een woordvoerder van zijn werkgever BNN donderdag.

Het jongetje heet voluit Sebastiaan Matthijs David Wesslink. De bevalling is ‘uitstekend’ gegaan en moeder en zoon maken het goed.

Michaela, de vriendin van de presentator, beviel begin 2010 al van een dochter, die de naam Danique kreeg. Begin dit jaar werd bekend dat ze opnieuw in verwachting was.

Alyson Hannigan bevallen van tweede kindje

AMSTERDAM - American Pie-actrice Alyson Hannigan is bevallen van haar tweede kindje.

Alyson en haar man Alexis Denisof zijn op woensdag 23 mei de trotse ouders geworden van dochter Keeva Jane, zo bevestigt Alysons manager dinsdag aan People. Moeder en kind maken het goed.

Het acteurskoppel kreeg twee jaar geleden dochter Satyana.

Najib Amhali en zijn kersverse echtgenote Niama Le Boudoir zijn de trotse ouders van een zoon geworden.

“Hij kwam om 14.33 in Amstelveen op de wereld, we zijn dolgelukkig met onze Noah Amhali, mama maakt het goed ben zo trots op hun beiden :)�, twitterde Amhali woensdagavond.

De komiek noemt de geboorte op Twitter “de beste goocheltruc die ik ooit gezien heb”.

“Kan het nog steeds niet geloven ik ben papa!”, schrijft Amhali. De 41-jarige acteur en de zeven jaar jongere haarstyliste stapten in maart in het huwelijksbootje.

@EstHe wrote:

Najib Amhali en zijn kersverse echtgenote Niama Le Boudoir zijn de trotse ouders van een zoon geworden.

“Hij kwam om 14.33 in Amstelveen op de wereld, we zijn dolgelukkig met onze Noah Amhali, mama maakt het goed ben zo trots op hun beiden :)�, twitterde Amhali woensdagavond.

De komiek noemt de geboorte op Twitter “de beste goocheltruc die ik ooit gezien heb”.

“Kan het nog steeds niet geloven ik ben papa!”, schrijft Amhali. De 41-jarige acteur en de zeven jaar jongere haarstyliste stapten in maart in het huwelijksbootje.

Ja leuk, ik las het :inlove:

Sonja Bakker is zwanger

AMSTERDAM - Sonja Bakker en haar vriend Jan Reus krijgen een kind. De dieetgoeroe is veertien weken zwanger.

Samen een kindje krijgen is de diepste verbintenis die er is."

“Dit kindje is zo welkom”, jubelt Bakker, die met haar ex twee zoons kreeg, tegenover De Telegraaf. “We hebben het onze kinderen vorige week verteld. Ze waren door het dolle heen.”

Ook Sonja’s huidige partner heeft twee kinderen uit een eerdere relatie. “Jan heeft een zoon, Jan, en dochtertje Puck. Ook zij waren helemaal in de gloria.”

Hoewel de 37-jarige Bakker het geslacht van haar ongeboren baby al weet, wil ze dat nieuws niet met de buitenwereld delen. “Voor Jan en mij telt eigenlijk maar één ding: de gezondheid van de baby. Die is volgens de vlokkentest in orde, dus dat is een pak van ons hart.”

Bakker en Reus wonen sinds enkele maanden samen. In april zei het stel nog niet aan gezinsuitbreiding te denken.

Adèle schijnt ook zwanger te zijn.

En niets met geboorte maar wel kinderen en beroemd. Katie en Tom gaan scheiden, ik las ivm van niet willen dat dat meisje teveel richting scientology kerk moest. Zij zou dan ook de alleen voogdij willen. Ik kan me er iets bij voorstelle, vreemde club die Scientology ‘kerk’.

Even het bericht erbij :slight_smile:

Zangeres Adele is zwanger van haar eerste kindje.

Dat meldt de zangeres op haar website.

“Met grote vreugde kondig ik aan dat Simon (Konecki, red) en ik ons eerste kindje verwachten”, schrijft ze. “Ik wilde dat jullie het nieuws rechtstreeks van mij zouden horen. We zijn duidelijk dolgelukkig en erg opgewonden, maar respecteer alsjeblieft onze privacy tijdens deze mooie tijd.”

De zwangerschap van Adele volgt na een uiterst succesvol jaar, waarin haar tweede album 21 record na record verbrak. In 2011 was Adele wereldwijd de best verkopende artiest.

Van 21 gingen er tot dusver wereldwijd ruim 18 miljoen exemplaren over de toonbank. Ook won Adele de afgelopen twaalf maanden diverse muziekprijzen, waaronder Brit Awards, Billboard Music Awards en Grammy’s.

wat leuk van adele :inlove:

heeft ze iig een goede tijdsbesteding van haar 5 jaar geen nieuwe muziek maken :lol: 7

Nog geen maand geleden stapten Matthew McConaughey en Camila Alves in het huwelijksbootje, en nu maakt het stel bekend dat Camila zwanger is van hun derde kindje. McConaughey maakte het heugelijke nieuws bekend via Twitter op vier juli, Onafhankelijkheidsdag in de Verenigde Staten. ‘Happy birthday Amerika, meer goed nieuws, Camila en ik verwachten ons derde kindje. God bless, just keep livin.’ Het koppel heeft samen al twee kinderen: Levi(3) en Vida(2).

Leuk voor ze! Ik vind het een mooi stel!

Lily Allen weer in verwachting

LONDEN - Lily Allen is zwanger. De ster en haar man Sam Cooper verwachten een tweede kindje en daar zijn ze heel erg blij mee. Zo meldt The Mirror.

Foto: ANP

Volgens een vriend van de zangeres is Lily het nu tegen iedereen aan het vertellen.

“Het was een verrassing, maar Lily en Sam vinden het geweldig. Sinds ze vorig jaar voor het eerst vader en moeder zijn geworden, hebben ze van iedere minuut genoten. Ze wilden heel graag nog een kindje, dus het komt op een heel goed moment.”

De 25-jarige zangeres is uitgerekend in december, een jaar nadat zij en Sam hun dochter Ethel kregen

Dochter voor Kourtney Kardashian

AMSTERDAM - Kourtney Kardashian is voor de tweede keer moeder geworden.

Foto: AFP

De 33-jarige realityster en haar vriend Scott Disick, die samen al zoon Mason hebben, werden zondag ouders van een dochter.

“Scott en ik zijn dolblij dat we onze engel Penelope Scotland Disick mogen verwelkomen in ons leven”, laat Kardashian weten aan entertainmentzender E! “We zijn voor eeuwig gezegend.”

Volgens Kardashian moeder verliep de bevalling vlekkeloos. “Penelope is zo schattig”, aldus Kris. "Ze lijkt precies op Mason, ze is beeldschoon. We zijn ontzettend gelukkig.

Op mijn verjaardag :inlove:

Ik las vandaag op Nu.nl dat de stiefzoon van Usher hersendood is omdat hij is aangevaren door een Jetski. Kind lag te dobberen in een rubberen band op een of ander meer en werd toen aangevaren. Dat is toch ook een van je ergste nachtmerries.

Niet zozeer ikv beroemd en zwanger, maar meer ikv beroemd en kinderen.

Ik hoorde dat Jim Bakkum en zijn vrouw Bettina een zoontje verwachten. dat is dan weer leuk nieuws.

@teun wrote:

Dochter voor Kourtney Kardashian

AMSTERDAM - Kourtney Kardashian is voor de tweede keer moeder geworden.

Foto: AFP

De 33-jarige realityster en haar vriend Scott Disick, die samen al zoon Mason hebben, werden zondag ouders van een dochter.

“Scott en ik zijn dolblij dat we onze engel Penelope Scotland Disick mogen verwelkomen in ons leven”, laat Kardashian weten aan entertainmentzender E! “We zijn voor eeuwig gezegend.”

Volgens Kardashian moeder verliep de bevalling vlekkeloos. “Penelope is zo schattig”, aldus Kris. "Ze lijkt precies op Mason, ze is beeldschoon. We zijn ontzettend gelukkig.

Nog steeds een wonder dat dit kind gemaakt is :mrgreen: Ze slapen apart, hebben geen sex. Volgens haar zussen dan :mrgreen: Maar ze zal toch 1 keer wat gedaan hebben. :lol:

Wel leuk nu een meisje :inlove: , had alleen totaal een andere naam verwacht.

Wat leuk dat Lilly Allen weer zwanger is :inlove:

Zij verloor eind 2010 haar kindje na een vroeggeboorte :frowning: , ik beviel een maand later ook veels te vroeg (godzijdank van een levend kindje, wat nu een gezonde flinke dreumes is)