Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Kleinzoon voor Paul Witteman’

van onze redactie

AMSTERDAM - Paul Witteman is opa geworden van een kleinzoon die de naam Pepijn kreeg.

De moeder van Pepijn, die volgens Shownieuws tien weken te vroeg is geboren, is Pauls dochter Gracia. Zij was getrouwd met de in 2008 verongelukte presentator Ernst Paul Hasselbach. Zij kregen samen dochtertje Uma, die ten tijde van de dood van haar vader 4 jaar oud was.

Hasselbach kwam in Noorwegen om het leven door een verkeersongeval. Hij was in het Scandinavische land in verband met opnames voor 71 graden Noord. Bij het ongeluk kwam ook de Belgische productieassistente, Leentje Custers (26), om.

Dat is alweer 3 jaar geleden, gaat echt hard die tijd.

Hopelijk komt alles goed ondanks de vroeggeboorte met kleine Pepijn.

Jeetje, 3 jaar geleden… ik herinner me het nieuws nog als gisteren. Wat fijn dan voor Gracia dat ze iemand heeft nu! Hopelijk gaat alles voorspoedig met de kleine.

Bianca Krijgsman (42) is zwanger. De cabaretière, bekend van het duo Plien & Bianca, is zes maanden in verwachting. “Alles gaat prima en ze voelt zich goed”, zo laat haar management weten.

Dit wordt het derde kindje voor Bianca en haar vriend, Diederik van Vleuten. Het komediekoppel heeft al een dochter, Lizzy en een zoon, Bobby

Leuk nieuws voor hun, maar wat een slechte foto zeg.

Ze lijkt wel 52 ipv 42.

@mamma van sharondenise wrote:

Ze lijkt wel 52 ipv 42.

Wou ik ook net zeggen, zo wat een oud hoofd heeft ze hier op deze foto!

@mamma van sharondenise wrote:

Ze lijkt wel 52 ipv 42.

Is de foto slecht of tekent haar gezicht gewoon zo. Het viel mij ook op maar ik dacht van tja dat zal dan wel zo zijn. Dat zal toch niet aan de foto liggne, hooguit aan het niet gebruiken van een lading make-up om het te verdoezelen.

Jan Kooijman is gisteren vader geworden van een dochter genaamd Logan :mrgreen:

Leuk!

Heet het zoontje van Sharon den Adel (Within Temptation) ook niet zo? :think:

Ja dat klopt. Kan ook heel goed voor een jongen als voor meisje vind ik.

Even het hele berichtje :

Jan Kooijman (30) is vader geworden. Zijn vriendin Henna Lee is zondag bevallen van hun eerste dochter. Dit liet de acteur maandagmiddag zelf weten via Twitter. “Gisteren geboren: Logan Kooijman. Het mooiste meisje van de wereld.”

Het was al bekend dat de GTST-ster een meisje zou krijgen. “Vanaf deze zomer heb ik twee mooie vrouwen in huis. Fantastisch”, twitterde hij in februari. Het is het eerste kindje voor Jan en zijn vriendin. De twee, die elkaar in de danswereld ontmoetten, zijn al ruim 10 jaar samen.

De rest wist ik op het moment van plaatsen nog niet :mrgreen: Had het bericht van twitter :wink:

Jan Kooijman heeft ook een foto van Logan online gezet.

Ik wist niet dat je Logan ook als meisjesnaam kon gebruiken, ik ken het alleen als jongensnaam.

Maar wel leuk!

En inderdaad die foto van Bianca tekent denk ik wel behoorlijk of ze ziet er gewoon zo oud uit, wie zal het zeggen (van het harde werken :wink:)

Een lieve stoere naam, Logan, maar geen gehoor met haar achternaam, vind ik :angel: Lief snoetje heeft ze :inlove:

Logan, leuke naam!

Liefs Suzanne

John Heitinga en zijn vrouw Charlotte-Sophie zijn vrijdag de trotse ouders geworden van een zoon.

Lennox werd om 9.45 's ochtends geboren in Madrid geboren. “In #Madrid klaar om eindelijk onze baby te ontmoeten”, zo schreef de voetballer donderdag op Twitter.

Johnny zit op een roze wolk: “Ik ben ontzettend trots op mijn vrouw”, vertelt hij aan RTL Boulevard.

Lennox is het tweede kind voor het stel. In 2009 werd hun dochter Jezebel geboren

Ewan McGregor heeft in een interview verklapt dat hij er een vierde dochter bij heeft.

De acteur vertelde tussen neus en lippen door dat hij en zijn vrouw Eve Mavrakis aan gezinsuitbreiding hebben gedaan, meldt PerezHilton. Het was al bekend dat de acteur drie dochters heeft: “Mijn vrouw en vier meisjes, één van vijftien, twee van negen en eentje van vier maanden, komen vaak naar me toe als ze vakantie hebben en het lukt met de planning”, vertelt hij.

De naam van de baby wist Ewan wel voor zich te houden…

De acteur en zijn vrouw adopteerden al eerder; één van hun 9-jarige dochters, Jamiyan, komt uit Mongolië

Leukk Lennox & JEzebel :inlove:

Alleenstaande Denise Richards adopteert meisje.

Denise Richards heeft een meisje geadopteerd. De 40-jarige vrijgezelle actrice heeft zich ontfermd over de baby, die zij Eloise Joni Richards heeft genoemd.

Denise heeft al twee dochters met haar ex-man Charlie Sheen. De 7-jarige Sam en de 6-jarige Lola zijn dolblij met hun nieuwe zusje. “Denise en de grote zussen van Eloise zouden niet gelukkiger kunnen zijn. Ze voelen zich gezegend”, verklaarde de woordvoerder van Richards tegenover People.

Is zij alweer 40 :shock:

Dit is nog altijd het beeld wat ik van haar heb.

Damn wat een stoot :inlove:

tja je kan heel wat over d’r acteer prestties zeggen, maar ik vind het nog steeds een genot om naar te kijken :wink:

Maaruh leuk nieuws dus

:shifty: :lol:

Lennox, leuk, beter dan Jezebel in ieder geval.