Wat ik me nu afvraag. Als je iemand een pb’tje stuurt, dan komt die terecht in je outbox hé tot die persoon je berichtje gelezen heeft.

Als je die nu verwijdert in je outbox alvorens die persoon ze gelezen heeft, kan die persoon ze dan nog lezen of voorkom je zo dat die persoon ze leest?

groetjes

@Ilse81 wrote:

Wat ik me nu afvraag. Als je iemand een pb’tje stuurt, dan komt die terecht in je outbox hé tot die persoon je berichtje gelezen heeft.

Als je die nu verwijdert in je outbox alvorens die persoon ze gelezen heeft, kan die persoon ze dan nog lezen of voorkom je zo dat die persoon ze leest?

groetjes

het laatste. en diegene krijgt dan wel te zien dat er een nieuw bericht is, maar dat is er dan niet. en dan zal diegene zich de rest van zijn leven afvragen wie een pb heeft verstuurd en darna weer heeft weggehaald 8)

Hoi Ilse,

Als jij het berichtje verwijdert voor het in je sendbox zit, kan de geadresseerde het bericht niet meer openen/lezen.

:-*

stel dat jij me een pb stuurt en hij staat nog in je outbox dan heb ik hem nog niet gelezen. Door te verwijderen trek je hem dan terug en kan de ontvanger hem niet meer lezen.

Oké bedankt. Is niks ergs hoor. Ik had Marion enkele pb’tjes gestuurd, maar die trek ik nu terug omdat ik lees dat ze effe tijd nodig heeft en nu wil ik haar niet belasten met problemen. :wink:

Marion zelf zal wel weten over welke berichtjes het ging gaan, dus ze zal zich nu echt geen vragen stellen denk ik. :wink: