berichten wijzigen

waarom is het niet meer mogelijk je berichten te wijzigen? Enkel quoten kan nog…

Ligt dat niet dan deel van forum? Want ik kon vanmorgen bij arm om je schouders nog wel wijzigen…



Denk dat moddies hier wel reden voor hebben, heb zelf wel mijn vermoedens.

hier kan ik het idd wel wijzigen, je hebt dus gelijk denk ik amy!

Volgens mij kan je bij discussie (en relaties??) niet meer wijzigen omdat dan de hele discussie niet meer logisch zou zijn.

Discussie en relatie was indd al een tijdje, maar geen idee waarom nu bij contact…

relax, die optie komt wel weer terug.

In tijden van afwezigheid van ons (zoals nu) staat die optie wel vaker een paar dagen ingeschakeld.

Waarschijnlijk valt het jullie nu ineens wat meer op. Geen zorgen, dit blijft niet zo :wink:

ik ben heel relaxed hoor! Maar vroeg het me gewoon ff af :wink: :angel:

@romata wrote:

Discussie en relatie was indd al een tijdje, maar waarom dat nu ook bij contact moet ???



Je moet je berichten toch altijd kunnen wijzigen !! Vind het belachelijk dat je niet eens je bericht kunt aanpassen of eventueel later een foto kunt verwijderen.


Foto’s kan je ten alle tijde verwijderen door de foto weg te halen van de server (bijv photobucket) .

Maar soms wil je ze op dat medium wél laten staan, maar niet in het topic :stuck_out_tongue: En dan is het fijn als je je bericht wijzigen kunt.



Maar fijn dat het maar tijdelijk is :slight_smile: Ik snap alleen de logica niet zo tussen afwezige moderators en het niet kunnen wijzigen, maar jullie hebben er vast een reden voor :stuck_out_tongue:

Dan doe je Save a copy en verwijder je het origineel.

Dat is net zo dat ik elders las dat je je fotos niet kan verwijderen die je op de server van Kok plaatst, maar dat kan ook gewoon.

@lydia wrote:

relax, die optie komt wel weer terug.

In tijden van afwezigheid van ons (zoals nu) staat die optie wel vaker een paar dagen ingeschakeld.

Waarschijnlijk valt het jullie nu ineens wat meer op. Geen zorgen, dit blijft niet zo :wink:




Das fijn

@Kittycat wrote:

Dan doe je Save a copy en verwijder je het origineel.




Ik had het niet over photobucket, maar over facebook. Ik post mn foto’s rechtstreeks vanaf daar en dan is het wel weer fijn om ze ook weg te kunnen halen zonder ze van FB te moeten afhalen.

@Mouse! wrote:

@Kittycat wrote:
Dan doe je Save a copy en verwijder je het origineel.




Ik had het niet over photobucket, maar over facebook. Ik post mn foto’s rechtstreeks vanaf daar en dan is het wel weer fijn om ze ook weg te kunnen halen zonder ze van FB te moeten afhalen.


Ik wist niet eens dat dat ook kon.

Dan is het vervelend idd.

@Kittycat wrote:

@Mouse! wrote:
@Kittycat wrote:
Dan doe je Save a copy en verwijder je het origineel.




Ik had het niet over photobucket, maar over facebook. Ik post mn foto’s rechtstreeks vanaf daar en dan is het wel weer fijn om ze ook weg te kunnen halen zonder ze van FB te moeten afhalen.


Ik wist niet eens dat dat ook kon.

Dan is het vervelend idd.


Ik wist dat wel, doe het heel vaak zo.

Inderdaad kan je dan geen foto’s verwijderen van een bericht, dat is vervelend dat begrijp ik.

Maar zoals ik begreep word het opgelost… en komt die button snel terug.!

raaaarrrrrrrr…



In tijden van afwezigheid :think:

maw…we willen alles kunnen teruglezen en achteraf op vingers kunnen tikken???

zoiets?



:think:

@mayo28 wrote:

raaaarrrrrrrr…



In tijden van afwezigheid :think:

maw…we willen alles kunnen teruglezen en achteraf op vingers kunnen tikken???

zoiets?



:think:




:lol: :wink:

@mamy wrote:

@mayo28 wrote:
raaaarrrrrrrr…



In tijden van afwezigheid :think:

maw…we willen alles kunnen teruglezen en achteraf op vingers kunnen tikken???

zoiets?



:think:




:lol: :wink:




Dat doen klinkt een beetje als mosterd na de maaltijd.



Jullie kunnen weer wijzigen overigens.