Berichten waar ik heb geschreven of heb gestart staan niet..

…Bij Bekijk je berichten

Ik heb hier dus al een paar weken last van. Topics die ik zelf aanmaak komen niet meer in die lijst voor.

Heel veel onderwerpen nog wel, maar de nieuwere topic staan er niet tussen.

Weet iemand hoe dit kan?

Hallo??

hmm, sorry, ik had dit bericht gemist. Ik zal meneer Ruud eens inseinen :wink:

dit topic heb ik een tijd geleden al eens geopend :wink:

antwoord van ruud: er zit een max aan aantal topics dat in die lijst kan. helaas werkt ie zo stom dat ie oude topics wel nog in die lijst laat staan, en het niet meer aanvult met de nieuwere ipv andersom :wall:

maar nu komt voor het eerst de zoekfunctie van kok van pas: zoek gewoon op berichten door madre geplaatst, en dan krijg je toch nog je lijst. ietwat omslachtig, maar dat houdt het uh spannend…

Het heeft misschien idd ook te maken met hoeveel berichten je gepost hebt.

Als ik via mijn profiel zeg bekijk alle berichten mis ik zelf ieg niets. Misschien kun je dus via die ingang je berichten bekijken?

Ah, dank voor het antwoord Fiep.

Het zou toch logischer zijn dat berichten waar al heeeel lang niet meer geschreven worden uit die lijst gaan ipv mijn nieuwe berichten. Ik mis gewoon heel veel dingen nu omdat ik echt per gedeelte moet gaan kijken.

Maar goed, ik zal de omslachtige manier wel eens proberen.

Ruud, zou het aantal berichten gewoon niet vergroot kunnen worden?

ja maar dan krijg je alle beríchten ipv alle topics…das toch echt minder handig.

Ik zou zeggen: hup die software aanpassen dat al die eeuwenoude topics (die er vaak zelfs niet meer zijn!!!) er niet meer in zitten, en het gewoon met nieuwe aanwas kan worden bijgevuld :thumbup:

Dat is niet aan mij Fiep maar wie weet binnenkort :wink:

dat noemen ze valse hoop scheppen :wink: wan tjij weet net zo goed als ik dat je er helemaal niks aan gaat laten doen binnenkort :wink:

maar áls je dan toch, kijk dan ook eens naar de zoekfunctie :angel:

Dat is geen valse hoop wekken Fiep dat is realistische berichtgeving.

Ha ha, ik moet gewoon hardop lachen…

Maar goed…omslachtig dus.

Oh ja de zoekfunctie… die gebruik ik niet meer… mijn berichten zijn er ook niet in te vinden… Madre, even via zoeken doen… eigen naam intikken… tip van Fiep… :thumbup:

Laten jullie ons dat dan wel weten beste modies? :angel:

Las trouwens gisteren dat het hele contact gedeelte nu wel besloten is… daar is toen zoooooveel drama over geweest… heb daar dus niks meer over gehoord… wat ook niet zo erg is, maar gezien de issues die iedereen daarmee had… tja…

@Madre wrote:

Ha ha, ik moet gewoon hardop lachen…

Ha! Me too.. :shifty:

Subtle Fiep.. :inlove:

Ik zal jullie een pb sturen. :wink: