berichten sinds laatste bezoek

dag heer ruud,

ik vraag mij iets af.

een aantal fora die ik ken, heeft ipv zoals op kok ‘berichten sinds laatste bezoek’ de optie ‘actuele berichten’, waarin de laatste topics staan waarin gepost is, hetgeen los staat van wanneer je voor het laatst het forum bezocht. En dat is eigenlijk veel fijner, is mijn ervaring (ik ben een veelgebruiker van deze zoekmogelijk, plus het ‘bekijk je eigen berichten’-menu). Dus mijn vraag: is er een reden waarom kok voor deze optie heeft gekozen? En is er een manier om jullie/jou ervan te overtuigen dat die andere optie fijner is? :smiley: 8)

Je zou kunnen proberen Ruud om te kopen met een fles chateau de montifaud.

:wink:

Ben verder wel benieuwd hoor naar het antwoord. We kunnen de kassabon wel delen 8)

@fiep klophout wrote:

dag heer ruud,

ik vraag mij iets af.

een aantal fora die ik ken, heeft ipv zoals op kok ‘berichten sinds laatste bezoek’ de optie ‘actuele berichten’, waarin de laatste topics staan waarin gepost is, hetgeen los staat van wanneer je voor het laatst het forum bezocht. En dat is eigenlijk veel fijner, is mijn ervaring (ik ben een veelgebruiker van deze zoekmogelijk, plus het ‘bekijk je eigen berichten’-menu). Dus mijn vraag: is er een reden waarom kok voor deze optie heeft gekozen? En is er een manier om jullie/jou ervan te overtuigen dat die andere optie fijner is? :smiley: 8)

Maar na je laatste bezoek is toch eigenlijk alles actueel?? :think: :wink:

Ik sluit mij ook bij Fiep en Lydia aan.

Het komt nog eens voor dat je moet rebooten en dan is alles ‘clear’…

Heel vervelend. Je ziet dan niet meer waar het laatste is gereageerd door bloemetjes maar ook je lijsten zijn niet meer gekleurd…

Ik weet het niet 100% zeker maar vlgs mij heeft deze software die functionaliteit niet.

Misschien dat er bij een evt grote software update andere mogelijkheden zijn.

Ik weet van andere forum software (smf) waar dat standaard is ik denk alleen niet dat “wij” vrolijk worden van een software wijziging. :wink:

Goede suggestie voor een flesje btw 8)

nou ja, flesje door 3 delen is alweer stukje goedkoper :angel:

Overigens weet ik uit ervaring dat ook smf soms de weg kwijt is met die laatste berichten functie.

@ruud wrote:

Ik weet van andere forum software (smf) waar dat standaard is ik denk alleen niet dat “wij” vrolijk worden van een software wijziging. :wink:

maar van een flesje word je wel vrolijk, dus dan komt alles toch nog goed :wink:

(ennuh, ik kijk zo tegen 'jullie'op, je gaat me nu toch niet vertellen dat jullie totaal afhankelijk zijn van een simpel softwarepakketje??? Kunnen jullie zelf niet een beetje programmeren? :cry: )

Tuurlijk kunnen wij dat Fiep maar het is een zeer bewuste praktische keuze om dat niet te doen.

Ik zal wel eens in de phpbb2 manuals duiken om te kijken wat er standaard mogelijk is. :slight_smile:

Ik snap de vraag denk ik niet. Met ‘berichten sinds laatste bezoek’ en het pijltje voor de titel, zie je toch welke berichten actueel (gewijzigd) zijn?

Ik zit op verschillende fora, maar deze layout bevalt met prima. Ikzelf vind het weer fijn om, als ik weinig tijd heb, de keuze te kunnen maken om alleen de berichten te zien waarin ik eens geschreven heb.

@SeeSeeEm wrote:

Ik snap de vraag denk ik niet. Met ‘berichten sinds laatste bezoek’ en het pijltje voor de titel, zie je toch welke berichten actueel (gewijzigd) zijn?

ja maar zodra je even van het forum af bent, is die hele lijst dus blanco. ik zou het fijner vinden als je altijd pak um beet de 100 (?) laatste topics te zien krijgt waarin gepost is.

Oh, het wordt dus te snel ververst!

Dan snap ik hem.

Heb ik ook wel eens gehad, had ik 1 topic gekeken, afgesloten en daarna was het zoeken.