@Gemmama wrote:
Das een goeie :thumbup: Vanaf welke dag moeten ze dat ook alweer? :think:
Dag 8, dacht ik.
@Gemmama wrote:
Das een goeie :thumbup: Vanaf welke dag moeten ze dat ook alweer? :think:
procedure is nu 1 ste dag niet badje 2de dag in enkel water . En dan daarna in smeren met amandel olie eventueel.
@Momemiek wrote:
Nog een vraagje: Zijn hoezen voor het verzorgingskussen echt nodig? Het lijkt mij dat die alleen maar vies worden en verder niet een echt doel hebben. Maar ja, ik weet er dan ook nog niets van .
ok, dan toch maar een hoes kopen. Dankjulliewel voor de reacties!
Over een paar daagjes gaan we weer eens naar Nederland, dus dan gaan we lekker shoppen. Hier in Belgie zijn babyspullen over het algemeen een stukje duurder!
Liefs,
Momemiek
@Momemiek wrote:
ok, dan toch maar een hoes kopen. Dankjulliewel voor de reacties!
Over een paar daagjes gaan we weer eens naar Nederland, dus dan gaan we lekker shoppen. Hier in Belgie zijn babyspullen over het algemeen een stukje duurder!
Liefs,
Momemiek
@Marite wrote:
@Ke wrote:
Herinner me ook nog van dat poeder voor op het navelstompje, Wecesin ofzo :think:
Wecesinpoeder van Weleda! :thumbup:
Gebruik het nu nog, als ze erg last van luieruitslag heeft bijvoorbeeld. :thumbup:
even niet mbt het badderen, maar als je voorneemt borstvoeding te gaan geven, moet je dan niet iets van flesjes in huis hebben voor het geval het niet lukt? Domme vraag misschien, maar dat kan ik dus nergens vinden
Ja! Had ik wel gedaan. Maar volgens mij had ik ook een flesje uit zo’n babydoos.
En van die kleine pakjes kant-en klare voeding in huis gehaald van Nutr*cia, zodat ik in ieder geval even een paar uur door kon komen, mocht de BV niet lukken.
Gelukkig heb ik die niet nodig gehad!
Ik zou kleine zakjes voeding van Nutricia halen (hebben ze in ieder geval bij de Etos), die bestaan namelijk ook van de hypoallergene variant. Ik zou dat zeker in huis halen! (Wij hadden het niet, omdat je overal leest dat je dat niet moet doen…wij hebben dus op zondagavond de vk gebeld…en die had gelukkig nog wat in huis.) En haal dan ook direct spuitjes bij de apotheek! Dan kun je finger feeden, dat schijnt beter te zijn als je eigenlijk borstvoeding wilt geven dan je kindje aan een speen te laten wennen.