Hoi,
We hebben een vouwwagen gekocht en willen er in augustus mee op vakantie maar nu moeten we natuurlijk van alles aanschaffen :lol:
We hebben borden-bestek-bekers en stoelen…
We moeten natuurlijk nog een tafel en pannen enz… maar wat nog meer want je zal net zien dat ik van alles vergeet te kopen en op vakantie zonder zit haha.
Morgen gaan we naar de campingwinkel in Roden en zou het fijn vinden om dan mn lijstje klaar te hebben wat te kopen.
Thanks! :-*
lamp
koelkast/box
keukengerei (opscheplepels e.d.)
stel goede messen
vuilniszakhouder
extra voorraadbussen
afwasbak, borstel
slaapzakken ?
gasbus
zo’n aparte stekker…haha
verlengsnoer
bezem e.d.
(heb ff mijn kampeeruitlusting erbij gepakt… )
Kijk eens op inpaklijst (met het gebruikelijke erachter uiteraard).
@Pimpernella wrote:
Kijk eens op inpaklijst (met het gebruikelijke erachter uiteraard).
Ik bedoel meer de uitzet wat echt nodig is, zoals afwasmiddel,kleding, handdoeken enz… heb ik al lijstjes voor van de andere vakantie’s.
Riki dank je wel, heb het opgeschreven! denk net aan een zaklamp ook altijd makkelijk
zit even mee te denken :think:
Theedoeken
wasknijpers
waslijn
waxinelichtjes
lucifers
blikopener
pleisters
klamboe
Op inpaklijst kun je aangeven dat je gaat kamperen en geven ze ook suggesties voor je uitzet.
Ik vind het altijd wel makkelijk.
niet om mee te nemen, maar wellicht een tip…Ga hem thuis ook alleen een keertje opzetten, voordat je uren staat te hannessen in een warm land :mrgreen:
@~Claudia28~ wrote:
niet om mee te nemen, maar wellicht een tip…Ga hem thuis ook alleen een keertje opzetten, voordat je uren staat te hannessen in een warm land :mrgreen:
hele goeie tip heb je niet gelijk ruzie de eerste uren :silenced: 8)
we hebben hem al opgezet :lol: en de komende week als het droog is gaan we hem nog een keer helemaal opzetten haha. We hebben alle stangen gemarkeerd met gekleurd plakband dat we precies weten waar de stokken horen. Hopelijk komt het zo goed :mrgreen: :mrgreen:
Verstandige meid :mrgreen:
Waar gaan jullie heen?
Bedankt :thumbup: we hebben gister van alles ingeslagen en volgens mij hebben we nu alles :lol:
Gister de vouwwagen in 1x opgezet :dance: dus dat ging goed gelukkig.
Wij gaan naar Hoenderloo camping de Schinkel dit jaar even dichtbij om te proberen, volgend jaar Frankrijk :lol: