Benidorm bastards

Ik vind het hilarisch :lol: :lol: :lol:

Lag me er ook slap om. :mrgreen:

me 2 super programma :thumbup: :lol:

gewoon weer ouderwets lachen op de zaterdagavond :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik vind het geweldig heb het net gezellig op de bank met Savannah gekeken en hebben dubbel gelegen van het lachen :lol:

Echt? Ik kan echt heel hard lachen om homevideo’s en candid camera grappen enzo…

maar ik vind dit programma mwaoh. Slecht uitgewerkt, te snel, slordig en

de reacties van mensen zie je maar matig.

vind het ook erg leuk!!

vind het ook erg leuk!!

ik lig af en toe ook in n deuk…maar na n half uur vond ik het wel erg flauw worden en sommige dingen minder net zoiets als wat kroes zegt.

Je ziet dat sommige grappen helemaal niet aankomen en bovendien treden ze vaak in herhaling met het soort grap.

Ik vind het ook erg leuk. Zou er op straat ook erg om moeten lachen. En die reacties van die mensen in de winkels, wanneer ze worden opgebeld. Die van gisteren vond ik iets minder, maar laatst werd er een meisje gebeld dat de klant haar slang in de winkel had achter gelaten. Die vond ik wel erg leuk.

Alleen die scenes, waarop een oudere dame een vraag stelt, een antwoord krijgt en dan zegt: 'En ik weet wat er nu komt, maar het antwoord op je volgende vraag is nee…" vind ik stom. Ze hakkelen dan ook teveel.

vind er geen klap aan :stuck_out_tongue:

echt stom gewoon.

de allereerste keer dat ik er wat van zag vond ik het wel beetje grappig maar nu wordt het afgezaagd en ik vind het te gemaakt.

sommige komen half niet uit hun worden.

gisteren was zo’n vrouwtje aan de telefoon dat ze naast een jonge vent was wakker geworden. nou die was echt een verhaaltje aan het oplezen.



nee, ik zap weg. maar goed, ieder z’n smaak :slight_smile:

Gaaf programma!!!

Heb het gisteren ook gezien geweldig gewoon!!!

@Wijnanda wrote:

Ik vind het ook erg leuk. Zou er op straat ook erg om moeten lachen.




ik was afgelopen week toevallig getuige van een ‘grap’ van dit programma. Het was aan alle kanten al helemaal duidelijk dat de acteur in kwestie een acteur was en niet zomaar een oude man. En toen de grap dan ook echt kwam, was er van de omstanders gewoon helemaal niemand die reageerde, laat staan dat ze moesten lachen…

@fiep klophout wrote:

@Wijnanda wrote:
Ik vind het ook erg leuk. Zou er op straat ook erg om moeten lachen.




ik was afgelopen week toevallig getuige van een ‘grap’ van dit programma. Het was aan alle kanten al helemaal duidelijk dat de acteur in kwestie een acteur was en niet zomaar een oude man. En toen de grap dan ook echt kwam, was er van de omstanders gewoon helemaal niemand die reageerde, laat staan dat ze moesten lachen…




yep en dat zie je dus op tv. Simplistisch

Het origineel komt uit Belgie…

Op youtube kun je er wel wat van vinden.



En die zijn WEL hilarisch.

Veel vloeiender en niet zo geacteerd! (t? dt? :oops: )



Ik was ook zwaar teleurgesteld toen ik de nederlandse versie voorgeschoteld kreeg…



En omdat echt al hun grappen overgenomen waren van het origineel, was het al niet meer zo lachwekkend…

Ja ik vind ze hier echt heel goed! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





http://www.youtube.com/watch?v=Wh-omuOR0ig



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik vind ze op zich wel grappig, nu na een paar afleveringen zie ik idd. wel steeds het zelfde zoort grappen en of dat nog lang leuk blijft?

@Femmieke wrote:

Ja ik vind ze hier echt heel goed! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





http://www.youtube.com/watch?v=Wh-omuOR0ig



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




wat een mooi taaltje he dat belgisch :inlove:

@Gab wrote:

@Femmieke wrote:
Ja ik vind ze hier echt heel goed! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





http://www.youtube.com/watch?v=Wh-omuOR0ig



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




wat een mooi taaltje he dat belgisch :inlove:


:angel: :lol:

Geweldig programma!

Ja juist dat taaltje maakt het benidorm bastards :inlove: en tja… dat nederlandsche vind ik er gewoon niet bij horen :angel: :silenced: