Bengalis stelt zich voor

Hoi allemaal,

Ik ben zojuist door mn zusje (en mama van het meest lieve nichtje van de wereld :wink: ) gewezen op dit forum en hieronder volgt mn voorstelrondje:

Ik ben Michelle, 34 jaar, getrouwd en mama van 3,5 jarige zoon Ivar.

Ivar is geboren op 8 februari 2006, “spontaan” zwanger geworden na 20 maanden oefenen. We hadden hubbie’s zaad al laten onderzoeken toen en daar was niks verontrustends mee. “Gewoon goed oefenen” zei de dokter :roll:

In de zomer van 2007 besloten we voor een 2e te gaan, Ivar was toen 1,5 jaar oud.

De maanden verstreken en er gebeurde niks. In januari 2008 werd mijn cyclus ook nog onregelmatig, dat schoot niet op dus.

We zijn naar de huisarts gegaan en uiteindelijk doorverwezen naar de gynaecoloog, in mei 2008.

Vele onderzoeken,inwendige echo’s, samenlevingstests, bloedprikken, 23 kilo afvallen en zelfs een kijkoperatie volgden. Niks werd er gevonden; er was géén reden waarom we niet zwanger zouden kunnen worden

Toen kwamen de hormonen en 3 IUI pogingen.

Alledrie mislukten en tegen die tijd werd de stress steeds erger. Je kan aan niks anders meer denken, je zit bomvol hormonen, je man voelt iedere keer weer de druk van dat potje moeten vullen etc. etc.

Afgelopen voorjaar zijn we er dan ook mee gestopt; we waren het zat.

Een last viel van onze schouders af en langzaam probeerden we te wennen aan ‘maar’ 1 kind en we zouden wel zien waar het schip strandde.

En nu, 4 maanden later
blijk ik ineens wederom “spontaan” zwanger. Na

meer dan 2 jaar

Het is nog maar héél pril en het is doodeng, maar oooh wat zijn we blij!! :pray: :dance: :mrgreen:

Jaaaaah, een brusje voor Ivar en een nifje voor Myrthe!!! :dance:

Is gezamenlijk hyper :smiley:

Wat onwijs tof Michelle, als ik het IEMAND gunde ben jij het! :dance: :dance:

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom en veel plezier hier

Hoi,

welkom op dit gezellige forum

Veel tik/lees plezier. :dance:

Groetjes, Romata

:-*

en

Welkom en ontzettend gefeliciteerd met deze onverwachte, maar erg gewenste verrassing!!

Welkom en heel veel forum plezier :smiley:

Welkom en veel lees en schrijfplezier en natuurlijk

GEFELICITEERD!!!

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

En Natuurlijk Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!! Super zeg dat het toch gelukt is en veel plezier hier op kok!

Gefeliciteerd!!!

Welkom en veel KOK-plezier!