Heej meiden,
Ik ben de laatste dagen heel erg benauwd, en snel buiten adem.
Ik heb astma en heb daar medicijnen voor, die moet ik nu wat vaker gebruiken ik probeer zo min mogelijk natuurlijk!.
Zijn er meer die zo last hebben van benauwdheid?
Groetjes
Hoe ver ben je dan, zwanger bedoel ik… Ik heb licht astma, maar slik er niks voor. Ik heb 't af en toe ook benauwd, maar loop nu ook tegen 't eind aan… Terwijl ik voor mijn zwangerschap een goede conditie had…
Ik ben ook snel kortademig, heel vervelend. Het is begonnen rond de 30ste week van de zwangerschap. Ik doe maar wat rustiger aan, is niet anders.
ik heb er last van vanaf ongeveer 23 weken echt heel vervelend, heb geen astma verder dit had ik ook met de zwangerschap van jace.
ik denk dat je kindje op een bepaald punt drukt.
ik heb er ook last van, en al vanaf een week of 20…
nu is het savonds wel erger… maar je doet er niets tegen… hoort er allemaal bij… wel erg vervelend!
het hoort er helaas bij meid…dit hoeft helemaal niets met astma te maken te hebben…
Ik had vanaf week 30 denk ik ongeveer af en toe momenten dat ik het heel benauwd kreeg (vaak als ik lag). Ik had echt geen flauw idee wat dat kon zijn tot ik aan het einde van mijn zwangerschap in het ziekenhuis aan een CTG lag. Bleken het dus harde buiken te zijn :eh: Ik had dus verder geen hardere buik voor mijn gevoel alleen die benauwdheid.
Ik weet niet hoe ver je bent maar misschien kan het wel hetzelfde zijn.
Ik heb ook Astma en gebruik 's morgens en 's avonds een bruine puffer.
Verder gaat het gelukkig goed. Maar als ik jou was zou ik advies aan m’n huisarts vragen. Laat eens goed je longen luisteren. Misschien heb je even een ander kuurtje nodig?
Succes :thumbup: