Ben zo trots op mijn oom!

Hij heeft vanochtend het wereldrecord verbroken met biljarten!

Het oude record stond op 58 uur onafgebroken biljarten en mijn oom is inmiddels al 62 uur bezig!!

Zijn doel is om 72 uur te halen dus :pray: dat hij dat gaat halen.

Dit alles doet hij voor stichting MS research ter nagedachtenis aan mijn tante (zijn zusje) die in 2005 besloten heeft niet meer verder te willen leven met deze ziekte.

Ik weet niet of ik dit linkje mag plaatsen maar hier is hij live te volgen (hopelijk tot vanavond 19:00)


http://www.biljartenvoorms.nl

Nou dat is idd erg knap!!



:clap:

Wat leuk! Ik ga een kijkje nemen! :thumbup:



Ach, tis in 't vèr :wink: uit de hoek waar mijn familie vandaan komt!

Heel knap, en een heel goed doel. Heel veel succes gewenst met de laatste uren :thumbup:

Heeft ie ook 63uur lang niet geslapen?



Wel erg goed dat ie dit doet :thumbup:

wow super knap zeg :clap: :clap:

Wow, dan is hij nu +/- 67 uur al bezig! :shock: !

Wat knap zeg! Vermoeiend ook, naar ik vind het doel erg goed.

Hij heeft zijn doel van 72 uur gehaald! Al die tijd onafgebroken,zonder slaap… Hij was kapot en heel emotioneel. Heel even heeft hij overwogen te stoppen toen hij het het record had behaalt. Dat was bij 62uur. Maar toen de oude recordhouder zei dat hij dan volgend jaar een nieuwe poging zou doen van 64 uur, ging bij mijn oom de knop weer om. Ben zo ongelooflijk trots op hem!

:clap: knap hoor, respect!

:dance: :clap: Wat super dat hij er maarliefst 10 uur bovenop gedaan heeft :clap: :dance: …heeel knap :thumbup:

:clap: :clap: :clap: Wat knap van hem…



En wat een mooi doel… :hug:

Petje af :clap:

Wauw Wen, wat ongelooflijk knap van je oom en bewonderenswaardig dat hij dit voor zijn zusje heeft gedaan!!! Of in elk geval ter nagedachtenis ook aan zijn zusje :inlove: Petje af voor hem hoor :clap: :clap: :clap:

Wat knap zeg !!



Hoeveel uurtjes gaat hij nu slapen ?? Hij zal wel hartstikke moe zijn :thumbup: