Ik heb sinds vorige week al bloedverlies gehad. Was eerst iedere avond een beetje eerst rozige, maar later werd het rood. Dan was weer even een dagje gestopt en dan was het er weer. Ik heb wel een echo gehad en ze kon wel een vruchtzakje zien, maar ze kon niet duidelijk zien of er een vruchtje in zat. Nu heb ik ook weer ontzettend veel stress aan me kop en sinds vandaag had ik dus weer aardig wat helder roodbloed verlies me hele papier zat onder. En lag ook een beetje in de wc, de vk heeft gezegt dat ik en dat je dan geen stolsels bij een miskraam hoeft te hebben. Nu ga ik morgen voor het kennis making gesprek er heen. En krijg pas 24 april weer een echo dan konden ze meer zien. Maar het is zo ver weg en ik ben op het moment zo bang dat het fout gaat. Wat moet ik nou doen, heb al 4 miskramen achter de rug 3 voor en 1 na me zoontje
Dikke :hug: want dat kun je wel gebruiken !
Ik dat alles goedzit :-*
Dan je wel moeder van 2 lief van je.
Jeetje, wat rot! Kan me voorstellen dat het heel spannend is; zeker als je al vaker een MK hebt gehad. Kan de 2e echo echt pas over 10 dagen?! Ik zou aandringen op een eerdere echo hoor!
Ik heb altijd begrepen dat je meestal ook krampen hebt als het echt mis gaat, maar of dat klopt?
Bij Em heb ik ook 2x bloedverlies gehad en dat is gelukkig helemaal goed gegaan.
:hug:
Kan niets anders dan je een dikke :hug: geven.
Kan je niet bellen met de vk, meestal kan je wel eerder terecht als je aangeeft dat je je zo’n zorgen maakt.
Sterkte meid, ik duim voor je dat alles goed is.
:-*
ik heb ook 4 mk gehad 2 voor en 2 na ons 1e kind ik kreeg met 6 weken een echo met 7 weken een echo 8 weken 10 weken 12 weken , ik werd erg goed in de gaten gehouden , zodra ik bloedverlies opmerkte mocht ik direct bellen en meteen langskomen , bij 3 van de 4 mk had ik helemaal geen krampen of stolsels alleen licht bloedverlies wat uiteindelijk een dag of wat later ook zonder krampen ales eruit kwam op de wc , sorry voor de ranzigheid.
de laatste mk was een MA ik heb welgeteld 3 druppels bloed verloren en geen krampen gehad ook , 5 dagen later werd ik gecurriteerd.
ik zou als ik jou was je vk bellen en zeggen dat je toch echt een echo wilt omdat je dus al meerdere mk heb gehad , nou ben ik vergeten hoever je nu bent ?? EDIT je bent nu 6W6D maar na 6,5 week moet er toch wel hartaktie te zien zijn …
laat je anders doorverwijzen naar een gyn die zijn veel medischer en meer onderzoekender als een vk , althands de mijne iig wel. als je bij een gyn geweest ben zou je als dit toch weer misgaat en evt als je later weer opnieuw zwanger bent , contact opnemen met die gyn dat je daar de eerste paar weken onder behandeling blijft.
maaaaaaaaaaar ik hoop natuurlijk dat dit “gewoon” wat bloedinkjes zijn en er helemaal niets aan de hand is …
alvast een dikke knuffel van hier en we lezen het snel genoeg !!!
veel succes !! :-*
Ik duim dat het goed zit
Och meis, alweer een zwangerschap met bloedverlies het zit je ook weer niet me he?
Ik hoop dat alles goed zit, wat balen dat je pas op 24 april terug mag komen voor een nieuwe echo :hug:
Ik ben vandaag bij de vk geweest voor intake gesprek, en daar zei ze je zou van mij morgen al kunnen komen maar dan zien we nog niks. Dus je zult toch echt moeten wachten tot 24 april. Maar ik vind dat zo ontzettend ver weg. Vaak is het bloedverlies als ik me druk heb gemaakt of tijdens het plassen. Maar ik was vandaag bij een vriendin en de hele dag gewoon rustig gezeten en ik was toch aardig door gelekt :(. Ik vind het zo moeilijk dat ik zo lang moet wachten. Bij Jayden kreeg ik met 6,5 al een echo en zag ik gewoon iets zitten. Nog 1,5 week dan weet ik of het vruchtzakje leeg is of niet. Me vriend zegt ook hoe voel je, ja moe. Maar ik durf nu niks meer te voelen geen blijdschap maar ook geen verdriet omdat ik niet weet waar het heen gaat. Mss moet ik idd is contact op gaan nemen met het ziekenhuis en kijken of ik daar al terecht mag voor een echo of moet je dat ook weer via je verloskundige regelen?
Ach meid, wat een onzekerheid!!
Ik hoop dat het bloeden snel stopt. Een dikke :hug: voor jou.
:hug: :hug: :hug: :hug:
Ik duim voor je… laat het snel de 24e zijn meis!
Dames ik mag vanavond al terecht inplaats van vrijdag, ik laat jullie weten of het er op of er onder is. Om 19:45 krijg ik een echo
Ik duim voor je meis :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik duim ook heel hard mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik duim voor je!!! :thumbup::thumbdown:
Dank jullie wel meiden lief dat jullie gaan duimen voor me.
Echt ik ben gewoon misselijk van de zenuwe he, moet zo gaan eten heb honger maar krijg voor me gevoel nauwelijks een hap door me strot.
Spannend meis, ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik duim ook met je mee
en ?? al iets bekend ??
Ik hoop dat het goed zit!