Ben weer terug naar lange tijd

Hallo allemaal,

Ben weer terug naar zo’n 2 jaar zoiets.

Heb hier toen ook op het forum gezeten en omdat ik nu weer ZW ben dacht ik ga me weer eens opnieuw voorstellen.

Ik ben Marijke 25 jaar en woon samen met Peter 34 jaar.

Ons eerste kindje is naar 28 weken zwangerschap op 1 september 2005 levenloos geboren, denk nog elke dag aan haar maar met veel steun van mijn vriend en lotgenoten heb ik het een plekje kunnen geven.

Vergeten zullen we het nooit.

Naar Roxanne* zo hete onze dochter heb ik nog 4 miskramen gehad, en nu ben ik 14 weken ZW.

Jullie begrijpen dat ik heel erg bang ben, maar ben hard aan het duimen dat het deze keer wel goed mag gaan.

Blijf nu onder goede controle in het ziekenhuis bij een gyneacoloog dus dat is wel weer fijn.

Maar de angst is heel erg aanwezig en op het moment durf ik nog niet echt te genieten.

Als jullie vragen hebben hoor ze graag.

Groetjes Marijke

welkom terug!! Spannend allemaal zeg!!

Veel forum plezier :-*

welkom terug

en gefeliciteerd met je zwangerschap!

(wel spannend inderdaad zeg… je hebt heel veel meegemaakt :frowning: )

ik hoop toch dat je de rust vindt om van de kleine dingetjes te genieten en je een mooi gezond kindje op de wereld mag zetten over een poos!

Wederom Welkom. Hopelijk verloop het deze keer met een goede afloop en dat je dan maar heerlijk een kindje in je armen mag sluiten.

Thump up zullen we maar zeggen en probeer van je zwangerschap te genieten, alhoewel ik begrijp dat het moeilijk is voor je. :thumbup: :

Veel forumplezier

Dank jullie wel voor jullie reactie’s en probeer ook wel te genieten maar is heel erg moeilijk.

durf nog geen spullen te kopen, bang dat het weer mis gaat enz…

Maar goed zal er wel bij horen en gelukkig blijf ik onder goede controle.

Groetjes Marijke

welcome back!!!

Welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Welkom terug! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat hebben jullie niet meegemaakt, zeg :o! Ik duim heel erg hard met je mee dat alles goed gaat! :thumbup: :-*

Welkom terug op het forum, hoop dat je hier de steun kunt vinden die je zoekt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Roxanne* wordt grote zus! :inlove:

Liefs, Sooki

hallo mariska

welkom terug op dit gezellige forum

spannend je zwangerschap maar blijf er in geloven :lol:

welkom, heftig wat je allemaal hebt meegemaakt!

hop dat je hier veel schrijf en lees plezier hebt en alles goed blijft gaan

Hey Marijke,

Welkom meid en fijn dat je bij de oktobermama’s to be mee komt kletsen!

Liefs je mede oktober mama to be,

Marietje

Welkom terug

welcome back 8)

:hand:

Welkom en Gefeliciteerd :clap: