Ben vreselijk geschrokken...

Daantje, mijn ventje van 16 maanden is watervlug en op het moment een beginnende brokkenpiloot lijkt het wel.



Als hij op de bank klimt, gaat hij precies op het randje zitten dat hij er nét niet afvalt. etc.



Nu vanochtend ben ik vreselijk geschrokken. Hij en ik zaten samen naast elkaar op de bank en voor mij op de grond stond een bak met plastic treinrails. In een fractie van een seconde, ik weet nog steeds niet hoe, heeft Daan een duikvlucht genomen die bak met rails in en vis ik mijn kereltje met zijn gezichtje tussen de rails vandaan. Gelijk een flinke rode plek bij zijn neus, van zijn oogje naar zijn wang toe en BRULLEN!



Hij wilde er geen koude natte washand op of wat dan ook, helemaal niets.

Gegarandeerd een flinke, enorme (dikke) blauwe plek.



Hoe gaan jullie om met blauwe plekken. Smeren jullie daar nog iets op?



een erg geschrokken,

bloemeke.

Je kunt er calendula op smeren(doe ik ook na een prikje) of een grote dikke kus op geven(dan stopt in ieder geval het huilen), verder doe ik er niet veel aan :oops:

he jakkes wat vervelend zeg… geef hem maar een dikke knuffel…

Kan me voorstellen dat je schrok zeg…en inderdaad calendula helpt goed :thumbup:

Of er met een rode lamp opschijnen… werkt gegarandeerd…slinkt de blauwe plek ziender ogen… ( vraag me niet hoe het werk…maar het helpt bij mij altijd!!) heb nogal snel blauwe plekken van leuke tafel hoeken en auto deuren… :mrgreen:

wij kregen het advies van de kraamverzorgster om een tube arniflorzalf van vsm in huis te halen .is inderdaad voor blauwe plekken enzo

He zeg, ja dan schrik je zekers, tjonge, gelukkig ales wel goed, een blauwe plek zal vaker voorkomen helaas,… lekker troosten en een kus werkt hier vaak het beste



groetjes bianca

Ik smeer er altijd boter op :mrgreen:

hier ook arniflor.

maar alleen als het ook gelijk en blauw en dik word

Ik heb inmiddels al allerlei tubetjes en zalfjes overal in huis liggen.

Arniflor… is dat “groene zalf”?! Zo noemen wij dat altijd. Is van VSM.

En voor de rest heb ik nog: arnica-zalf, creme bioforce en echinaforce zalf van dr. Vogel en als er niets anders binnen handbereik ligt pak ik wel eens de calendula-rode billenzalf van Weleda… Maar een dikke zoen en in ons geval de borst werkt uiteindelijk het aller beste :mrgreen: !

Da’s zeker flink schrikken geweest! Arme Daantje! Hoe ziet ie er nu uit?



Arniflor is inderdaad groen en wij noemen het altijd ‘wonderzalf’!