Ben toch wel een beetje bezorgd

Tuurlijk maak je je zorgen meis! :hug:



Mijn man zou trouwens net zo nuchter reageren hoor…zo herkenbaar!

Van binnen maken ze zich heus wel zorgen, maar dat laten ze niet snel merken…ze zijn zo nuchter…zucht…



Mijn man had trouwens ook een ruisje bij zijn hart toen hij klein was. Dat bleek ook onschuldig en ze hebben het nooit meer gecontroleerd verder.



Sterkte morgen meis!

Het gaat vast goedkomen hoor :-*

De huisarts kon duidelijk een ruis horen en daarom heeft ze ons doorverwezen.

19 Juni moeten we naar het ziekenhuis :roll:

@michar wrote:

De huisarts kon duidelijk een ruis horen en daarom heeft ze ons doorverwezen.

19 Juni moeten we naar het ziekenhuis :roll:




Veel sterkte de 19. Ze zullen vast een ecg en echo maken en meestal krijg je meteen de uitslag wat wel zo fijn is.



Nogmaals sterkte en laat maar weten hoe het gaat :-*

Ja want dat vraag ik me dus af…wat gaan ze doen?

Ik vermoed dat hetzelfde gaat zoals toendertijd bij esmee.

Er werd een hartfilmpje gemaakt ( allemaal van die draadjes erop geplakt, echt leuk :roll: ).

Zij kreeg daarna ook een hart-en longfoto.

En toen daar ook nog twijfel bij was werd er een echo gemaakt.

( zij had een vrij groot gat tussen de kamers)



Bij de latere controles was het alleen het hartfilmpje en een echo.

Oh Mich :frowning: Getsie, kan me je bibbers voorstellen hoor !!! Ook nu de arts het duidelijk gehoord heeft. Nu moet je nog 10 dagen wachten…

Ik denk aan je en als er wat is moet je me roepen, ben nu dichtbij :thumbup:

Egh, niet erg geruststellend dat de huisarts je doorverwezen hebt, maar misschien doen ze dat gewoon voor de zekerheid.

Mijn schoonmoeder had pijn op de borst (ze dacht zelf een koutje, maar onder aandringen is ze naar de huisarts gegaan) en moest ook naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Ik dacht trouwens dat dat net zoiets als een CTG zou zijn, maar hoe zij het omschreef leek het wel een soort echo.



Sterkte met afwachten tot de 19e!

Bij ons ook CB arts, hoorde ruisje met 14 maanden (opeens??) en omdat wij al bij een kinderarts liepen heeft ze gevraagd of hij er ook naar wilde kijken…eh luisteren. Hij hoorde ook iets, hartfimpje gemaakt, niets aan de hand…veel kinderen hebben ruisjes, groeien ze overheen. Mijn man en ik hadden ook beide n ruisje…we still live happy ever after :wink:

Dus waarschijnlijk echt niets aan het handje, je man heeft vast gelijk, tot nu toe ging het prima!!

Spannend hoor… getver… en dan pas de 19e terecht kunnen…

kan dat niet eerder???

veel sterkte meid met wachten…getsie wat rot nou toch!

Weet je inmiddels al meer?

Ja, ik ben ook wel benieuwd.

Hier zijn we ook benieuwd

Nou vertel eens hoe het ging?

Sorry, dat ik zo laat reageer, dank zij een pb ben ik er :wink:



Nou allemaal dik in orde met ons mokkeltje.



Hij heeft even goed geluisterd en hij is van mening dat het onschuldig is, hij weet het zeker, want er zit een soort melodie :think: achter het ruisje.



Het is dus allemaal onschuldig, we zijn zo opgelucht en natuurlijk ook blij dat we ff heen zijn geweest, nu weten we het zeker.



Dank je wel voor jullie reacties :-*

Fijn dat je even reageerd en nog veel fijner dat jullie nu zeker weten dat alles in orde is. Wat een spanning en gelukkig een goed verloop :smiley:

Pfoehee gelukkig maar Michar. Hele opluchting he? :wink:

Hier is je topic dus, meen dat hij eerder ergens anders stond ?



Fijn te lezen dat je al geweest bent en dat er geen ernst is.



Fijn dat er zo goed en alert wel is gereageerd.



Succes met je meiske :thumbup: liefs bianca. :-*