hoi
ik ben mram(mirjam) moeder van 2 meiden xena 9 en mayra 7 en nu niet geheel gepland zwanger van een derde kindje .
omdat ik gewoon nog ongesteld ben geweest kwam ik er ook pas met 12 en halfe week pas achter dat ik zwanger was. en omdat ik inmiddels 38 ben mag je allerlei test doen. ook ik heb een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis voor een vruchtwaterpunctie. maar hoe dichterbij het komt hoe moeilijker ik het er mee kreeg. dus ik overleg gepleegt met me vriend en een goede vriendin dat ik het helemaal niet wil. ik kan niet kiezen als blijkt dat het kindje niet helemaal goed is dat het dood moet. dus ik heb de test afgezegt. en we zien wel wat de toekomst brengt
ik ben inmiddels ruim 14 weken zwanger en hoop in november van een mooi kindje te bevallen
Welkom op het forum.
Als je wilt kan je bij ons bij de novembermama’s komen babbelen
Je bent van harte welkom daar
Van harte welkom op dit leuke forum én natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel kletsplezier hier! Wel spannend, zo’n “ongeplande” derde! Dat was bij onze buren ook zo! Inmiddels is de jongste telg 8 maanden. Ze vinden het geweldig! :mrgreen:
welkom en proficiat met je zwangerschap. Ik hoop op een mooie gezonde beeb in november voor jullie
dank jullie wel. ff vraagje waar kan ik die novemberbaby’s vinden
welkom