Ben me net een rotklap gevallen!!!

Hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik nog niet, maar ik maakte me net een klap…

Ben net niet gevallen dankzij mijn wasrek, maar het scheelde weinig.

Ik struikelde over de drempel van de keuken, stoot met mijn schouder tegen het metalen kozijn, val voorover, zwaai met mijn armen om me overeind te houden en sla met mijn hand/pols tegen het volgende kozijn, en val voorover de badkamer in…

Doordat mijn wasrek daar stond kon ik me stoppen en overeind houden. Als die er niet had gestaan was ik met mijn gezicht tegen een ongestucte stenen muur gevallen :shock:

Als het op video had gestaan kon je het zo naar de funniest opsturen, zou zomaar in de prijzen kunnen vallen :mrgreen:

Heb nu een behoorlijk zere arm…

Hoop dat overgaat, want ben illustrator en moet morgen aan een grote klus beginnen…

:hug: :hug: :hug:

sterkte voor je arm en de schrik

het klinkt wel erg komisch moet ik zeggen , leedvermaak is de leukste vermaak :-* :silenced:

:hug:

Goed voor je lachspieren als je het je voorstelt… :shifty:

Maar hoop dat je er niet teveel last van zal krijgen :hug:

Ohhh, ben het helemaal met jullie eens… Ben bang als mijn man zo had gegaan, ik ook in een deuk had gelegen :wink: :silenced: :mrgreen:

En hoe voel je je nu?

Hoe is het vandag gegaan ?

We kunnen elkaar een handje geven, ben vanavondt ook gevallen, en nu een zere voet :oops:

Ik heb een zeer pijnlijke bovenarm, maar gelukkig kan ik wel inkten. Mijn pols is ook pijnlijk, alleen als ik een verkeerde beweging maak…

Het valt me mee hoe beurs ik ervan ben, al doet het best pijn…

:hug: