ben lui, maar wil van alles...herkenbaar???

meiden ik ben al tijden niet voorruit te branden, echt te erg voor woorden gewoon. Maar ondertussen wil ik van alles en nog wat…kennen jullie dat?

Ja…

nee :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :wink:

ben mijn opwind-ding al aan het zoeken…denk dan wind ik mezelf ff op (nee niet op die manier :naughty: )…maar heb m nog nie gevonden

gut…nou gaat t zo ook nog regenen, alsof ik daar vrolijk van word :naughty:

Daar heb ik nou dus nooit last van :think:











(ben nu blij dat ik eindelijk bij deze zwangerschap wel last van nesteldrang heb :angel: :mrgreen: )

Heel herkenbaar! Hier nog een die niet vooruit te branden is op de dagen dat ik vrij ben. :wall: Ik wil vanalles (huis opruimen, ordenen, foto’s plakken, administratie doen, schoonmaken) maar het komt er gewoon niet van! (behalve dan het allernoodzakelijkste, waarvoor ik dan maar zin maak… :roll: )

Ik volgde 1 dag per week een cursus een jaar lang, en toen schoot er vanalles bij in want ik moest leren. En als ik dat niet hoefde dan deed ik het hoognodige in huis en verder leuke dingen met man en kind. Nu geen cursus meer dus alle tijd, maar nu dus moe! :wall: Ik geef mezelf even de tijd om uit te rusten, dan komt de zin vast wel weer terug! (en anders toch maar zin maken vrees ik… :think: )



Heb dus geen tips voor je! Hopelijk komt jouw motor ook gauw weer lekker op gang! :wink:

Zal ik je ff onder je poezelige kontje schoppen :mrgreen:





Gaaaaaaaaaaat u maar voorover gebukt staan…

Komt tieeeeeeeeeeeeeeeeeee

schop

En nu aan de gang jij LUI KRENG!!

:lol:







































8)

:lol: :lol: :lol:

Hoe herkenbaar ben zelfs nog te lui om op te staan.



Ligt aan het weer denk ik



Liefs Marielle :vlinder:

Geef mij ook ff zo’n schop onder mijn kont.

Ben zooooooooo moe en moet zo gaan werken,…blll heb geen zin

nou heb inmiddels wel wat gedaan…kast van demeisjes uitgemest en de hele bovenverdieping puin geruimd en gestofzuigd :dance:

hoi



welkom tot mij wereld ben echt bijna iedere dag niet vooruit te branden vindt het zo moeilijk om ergens aan te beginnen.

ben een ras chaoot maar heb vanochtend al redelijk veel gedaan.



meis succes vandaag

Jaa ik heb ook van die dagen :mrgreen:



Maar soms, dan ga ik ook als een razende tekeer hier in huis, zoals gisteren (hele huisje van binnen gedaan, behalve de raampjes) en buiten de tuin en de ramen van buiten haha! Dan ben ik weer te fanatiek :mrgreen:

Zeker herkenbaar!



Maar een kop koffie, harde (disco of latin) muziek aan en…GAAN MET DIE BANAAAAAAN!! Moet wel zeggen dat ik pas echt zin krijg als ik eenmaal aan de slag ben. Het beginnetje is altijd even moeilijk he.

heel erg herkenbaar hoor.

ik gooi het vaak op mijn chronische ziektes,maar dat is maar een heel klein beetje schuld aan verder is het door jarenlange depresiviteit geweest en nu het structuur en ritme weer vinden.

en helaas heb ik soms simpel weg een schop onder mijn kont nodig :oops: :oops: :oops:

want als ik dan eenmaal bezig ben kan ik als een razende tekeer gaan door het hele huis(gevolg is wel dat ik daarna 3 dagen plat lig wat ook niet echt de bedoeling is daarom hulp voor dit soort dingen nu :oops: )



dus meid je bent echt niet de enige!!!



groetjes annie

verder is het door jarenlange depresiviteit geweest en nu het structuur en ritme weer vinden.


nou...hier dus zelfde probleem he.....ben net een diesel :wink:

Ik heb het alleen overdag :? Ik ben echt een avond/nacht mens ik sta rustig om 2300 nog te stofzuigen etc maar ja daar is mijn man niet zo blij me maar overdag ben ik gewoon de moe/sloom om wat te doen als ik thuis ben :?

Ooooh ja dat ken ik…

pffffffffffff nou ik ben nu eindelijk klaar hier in huis… niet vooruit te branden, en dan is het ook nog eens lekker weer…



moet alleen nog ff boodschapjes doen maar dat is niet zo erg :dance: