Ben ik zwanger?

Hallo,



Ik zit vandaag op dag 29. Ik ben best onregelmatig ongi.

Dit is van de laatste maanden: 38-35-34-43-32-31-32-30-31-29-



Ik heb nu al een paar dagen een hongerig gevoel (Maar iets eten staat me tegen, word er gewoon wat misselijk van), opgeblazen buik, steken in de maag (net of je maag samenknijpt) en last van m’n hart. (net alsof hij af en toe een flinke ‘bonk’ slaat) Verder zijn mijn borsten groter en erg gevoelig.

Wij zijn nu al 2 jaar bezig om zwanger te worden en het is tot nu nog niet gelukt. Ik heb eigenlijk de hoop op ‘normaal’ zwanger worden een beetje opgegeven, maar nu ik al deze verschijnselen heb, hoop ik zo dat ik zwanger ben! Ik wil nu nog niet een test doen omdat ik het nog te vroeg vind, maar ik kan het bijna niet meer volhouden



Wat denken jullie?

test doen meis

dan weet je het hoop het voor je :thumbup: :thumbdown:

Tja, wachten en testen is alles wat je kunt doen, ik hoop het voor je!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Zoals de dames zeggen, testen…

Het zegt niet altijd wat die kwaaltjes… Helaas :S

ik zeg ook testen!



Soms kan je lichaam je zo voor de gek houden. Voorheen had ik elke maand kwaaltjes en toen ik echt zwanger was juist niet.

en?

Ben ook benieuwd!

Jammer dat we nu niks horen, ben wel erg nieuwschierig.

Hoop dat ze nog een berichtje komt posten.

Maar dat is wel vaker valt mij soms op :shifty:

De “nieuwe” onder ons, hier zulke berichtjes posten en dan niks meer laten weten.

Verschrikkelijk vind ik dat, ben veel te nieuwsgierig haha :angel:

daar kan ik ook niet tegen…



heb even gespiekt en een jaar geleden schreef ze dit nog:



Ik wil graag voor ons kindje een tweede naam.

Welke naam vinden jullie leuk achter


  • Matthias

    en
  • Julia

    ?

Ja kijk dat bedoel ik, klopt gewoon allemaal weer niet lijkt me :think: :eh:

Of ze maken een profiel aan omdat ze een vraag hebben maar reageren nooit meer :?

ja precies…



ik kan er ook niet zo goed tegen.

dan openen ze een topic, een aantal meiden neemt de moeite om te reageren en vervolgens hoor je niks meer…

ook al is het wel zuivere koffie, je kunt dan toch op zn minst even laten weten hoe het “afgelopen” is?



ik snap dat nooit zo goed… :?



kijk ik snap best dat iemand in spanning zit om wel of niet zwanger te zijn, maar als ik dan alleen de titel al lees dan denk ik, meid doe een test, daar heb je meer aan dat tig verschillende reacties op een vraag die wij van afstand ook niet met ja of nee kunnen beoordelen.





ook een beetje raar dat ze schrijft dat ze al 2 jaar bezig zijn maar vorig jaar wel schreef dat ze op zoek is naar een 2e naam voor hun kindje.



:think:

Eens!

@Esther28 wrote:

ook een beetje raar dat ze schrijft dat ze al 2 jaar bezig zijn maar vorig jaar wel schreef dat ze op zoek is naar een 2e naam voor hun kindje.



:think:


Tsja, je kan het maar vast bedacht hebben he… :shifty:



Wij hebben er in het kraambed nog over liggen kibbelen… :mrgreen:

@Sis wrote:

Eens!

@Esther28 wrote:
ook een beetje raar dat ze schrijft dat ze al 2 jaar bezig zijn maar vorig jaar wel schreef dat ze op zoek is naar een 2e naam voor hun kindje.



:think:


Tsja, je kan het maar vast bedacht hebben he… :shifty:



Wij hebben er in het kraambed nog over liggen kibbelen… :mrgreen:




haha ja dan waren ze er iig op tijd bij…



wij ook hoor, met de 2e, toen de weeen steeds heftiger werden hebben we de jongensnaam nog verandert!

maar het werd een meisje :mrgreen: