Hai meiden,
Ik heb mij vandaag aangemeld bij dit forum.
Mijn vriend en ik willen graag een kindje, en we zijn dus ook druk aan het klussen :lol: .
Afgelopen ma t/m woe moet ik ergens mn eiersprong hebben gehad.
Alle dagen hebben wij seks gehad.
Gisteren had ik bruine creme achtige afscheiding, en vandaag een paar druppeltjes bloed (rood/roze achtig) op mn wc papiertje, toen ik naar de wc was geweest.
Ben ik zwanger??
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Liefs,
Mendy
Welkom!
Gewoon even een test doen. Het kan van alles zijn!
bruin creme bloedverlies kan innesteling geweest zijn maar rood/roze bloed zou ik echt niet weten! :?
Succes
Ik kan helaas nog niet testen
Het klinkt eigenlijk nog wat vroeg voor een innestelingsbloeding. Geen idee wat het precies geweest kan zijn en ik ben bang dat niemand je dat kan vertellen. Je moet (helaas) toch even wachten tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden, dan kun je een test doen. Heel veel succes met wachten, ik zal voor je duimen!
Je hebt gelijk idd… Tis nog te vroeg om te gaan testen… Dus maar afwachten op je NOD… Ben je overtijd… Dan testen
Hoop dat jullie wens uitkomt… :dance:
Ik zat net op de wc, en ben best wel veel bruin bloed verloren…
Hoort dit erbij??
Misschien een vroege innesteling al…
Hoe is je cyclus? Wanneer kan je testen?
Spannend
Dit bericht is erg herkenbaar…ik ben in augustus gestopt met de pil en heb 2 menstruaties achter de rug…nu gingen we wat gerichter klussen ( rondom vruchtbare dagen)…en ineens had ik last van rode/bruine afscheiding wat ik nu al 4 a 5 dagen heb! Het is niet echt veel…
Ik vind het wel een beetje raar…ik moet pas volgende week vrijdag ongesteld worden!!
Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben gehad…en advies hebben!
De doktersassistente zegt dat ik het even moet aankijken en dat het best een tussentijdse bloeding kan zijn…
Ik hoop dat het bij jou raak is…en bij mij natuurlijk ook :lol: , maar het is wel raar he?
testen is nu nog te vroegje kan 14 dagen na je eisprong pas testen dus je zal nog even geduld moeten hebben
en en en …