Ben ik zwanger?

Hoi hoi



ik ben nu al een half jaar aan het proberen om zwanger te worden.

Ben nu twee dagen over tijd. Heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden en ben gisteren de hele dag erg misselijk geweest. Van die misselijkheid heb ik nu niet echt last. Moet ook veel plassen.

Voor de rest heb ik hoofdpijn maar verder geen klachten…wel best honger…

Is het mogelijk dat ik zwanger ben? Ik hoop het…



Gt Naomi

Het kan, het kunnen symptomen zijn van een zwangerschap. Maar ook van een griep. De enige oplossing is een zwangerschapstest doen…Succes ermee :thumbup:



Groetjes Nienke

ik kan alleen maar hopen voor je dat je zwanger bent.

ik denk dat niemand je vraag nog kan bevestigen of kan ontkennen helaas zeer frustrerend! daarom zou ik over een paar dagen een testje doen om zeker te weten te zijn van een atwoord.

ik ga zeker voor je duimen, laat je het wel weten??

succes! :-*

Het kan…een test zal uitsluitsel geven.

Testen dus maar…



Het probleem met zwangerschapsverschijnselen is dat ze erg lijken op menstruatieverschijnselen. Maar ja het heeft dan ook met hetzelfde ding te maken :wink:

en heb je al getest??? :pray:

Heb je al een test gedaan?

Ik ben 1 dag overtijd en heb een positieve test. Durf alleen nog niet blij te zijn, heb nl hoofdpijn alsof ik ongi moet worden… Afgelopen half jaar twee positieve testen gehad maar ging het na een week al mis. Wanneer beginnen jullie met testen?

Ik had twee dagen voor mijn NOD getest en die was duidelijk positief. :wink:

@Rosie wrote:

Heb je al een test gedaan?

Ik ben 1 dag overtijd en heb een positieve test. Durf alleen nog niet blij te zijn, heb nl hoofdpijn alsof ik ongi moet worden… Afgelopen half jaar twee positieve testen gehad maar ging het na een week al mis. Wanneer beginnen jullie met testen?








Hoi Hoi



ik durf eigenlijk niet te testen…ben bang dat ik niet zwanger ben, en wil het juist heel graag…ben nu drie dagen over tijd…heb nog niet echt zwangerschaps verschijnselen. Ik ben niet misselijk, alleen 's avonds. Ik transpireer wel meer dan normaal, en heb hoofdpijn en een rommelend gevoel in mijn darmen, en heb ook meer honger…maar misselijk niet echt. Ik ga begin volgende week testen, eerder durf ik niet…slap he…



Gr Naomi

Begrijp het helemaal! Je wilt niet teleurgesteld worden… Ik heb ook een beetje spijt dat ik al heb getest, zul je zien dat het van de week alsnog misgaat.

Wel spannend he zo’n week, ik duim voor je!

nou meid ik vind het eerder knap van je zelf dat je zo lang wachten kan , teleurstelling of niet ik had zo snel mogelijk willen weten waar ik aan toe was , daarom heb ik ook al bijde keren 5 dagen voor mijn nod getest hihih en ze waren toen al positief , :mrgreen: , ik zal blijven hopen voor je op een mooie positieve test :inlove: :inlove:



trouwens je kan ook even met een termometer je temp op nemen , bij zwangere dames is hij meestal wat hoger zo rond de 37.0 , maar dan had je eigelijk je normale temp moeten weten :think: , maar ja als je temp hoger is dan is een zwangerschaps test toch wat makkelijker voor je misschien :think: succes meid :thumbup: :pray:

en al getest??

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: :wink: